شماره: 644 تاریخ : 1390/04/08-12:00:00

با حضور سرپرست وزارت صنایع و معادن:

آغاز تولید لنت ترمز انواع خودروهای سواری بدون آزبست

در آستانه روز صنعت و معدن، اولین واحد تولید لنت ترمزانواع خودروهای سبک وسنگین بدون آزبست و مواد آلاینده (مواد سرطان‎زا) در کشور روزسه‎شنبه با حضور دکتر مهدی غضن

 به گزارش شبکه تحلیلی خبری بانک و صنعت ،کارخانه صنعتی پارسیان ترمز با مجموع سرمایه‎گذاری 600 میلیارد ریال به صورت ارزی و ریالی و با ظرفیت تولید سالانه 3 هزارو 600 تن ترمز دیسکی و کفشکی فعالیت خواهد کرد.
با بهره‎برداری از این واحد تولیدی که در مراسم آن، امام جمعه رباط کریم و نماینده این شهر در مجلس شورای اسلامی، برخی مسئولان محلی و نیز تعدادی از معاونان وزارت بازرگانی و فعالان بخش خصوصی حضور داشتند، کشور از واردات لنت ترمز بی‎نیاز می‎شود.
واحد تولیدی به بهره‎برداری رسیده، دارای مجهزترین آزمایشگاه‎ها در زمینه استانداردسازی تولید لنت ترمز است و تحت لیسانس کشور آلمان تولیدات خود را عرضه می‎کند.
این کارخانه برای تامین لنت ترمز خودروهای پژو 405، پژو پارس، سمند و سایر خودروهای ایران‎خودرو و کلیه خودروهای سایپا فعالیت خواهد کرد.
کارخانه صنعتی پارسیان ترمز در آینده تولید انواع دیسک کلاج و کمک فنر خودروهای سواری و تولید لنت خودرهای سنگین و دیسک چرخ را در دستور کارخود قرار داده است.
فضای اختصاص‎یافته به این پروژه که از سال 85 مراحل افتتاح آن آغاز شده، 20 هزار متر مربع شامل 6 هزار و 500 متر سوله، سه هزار متر اداری، خدماتی، آزمایشگاهی، کارگاهی ، تاسیساتی و یک هزار و 500 متر انبار و تاسیسات و مابقی فضای باز است.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/644.bos