شماره: 633 تاریخ : 1390/04/08-12:00:00

مدیر پذیرش فرابورس ایران:

4 شرکت جدید در فرابورس پذیرش شدند

مدیر پذیرش فرابورس ایران با اعلام پذیرفته شدن اوراق مشارکت بانک مسکن در بازار ابزارهای نوین مالی از پذیرش 4 شرکت جدید خبر داد.

 

به گزارش روز چهارشنبه شبکه تحلیلی ، خبری بانک و صنعت، سیدمهدی علم الهدی افزود: شرکت های همکاران سیستم، بازرسی مهندسی و صنعتی ایران،سرمایه گذاری مسکن و ساختمانی معلم با مجموع سرمایه اسمی هزار و 150 میلیارد ریالی در بازار اول پذیرش شدند.
وی افزود: شرکت ساختمانی معلم که سهامدار عمده آن موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان است ،500 میلیارد ریال سرمایه داشته و کارگزار معرف آن شرکت کارگزاری اردیبهشت ایرانیان است. شرکت همکاران سیستم هم با سرمایه 200 میلیارد ریال در زمینه فروش محصولات در حوزه نرم افزار های تخصصی و ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان فعالیت داشته و شرکت کارگزاری آگاه معرف آن است.
مدیر پذیرش فرابورس ادامه داد: شرکت بازرسی مهندسی و صنعتی ایران هم 150میلیارد ریال سرمایه داشته و سرمایه گذاری فرهنگیان مالک 97.1 درصد سهام آن محسوب می شود. همچنین سرمایه اسمی شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران 300میلیارد ریال بوده و سرمایه گذاری مسکن مالکیت 100 درصدی سهام این شرکت را برعهده دارد.
به گفته علم الهدی درحالی با پذیرش اواق مشارکت بانک مسکن با سرمایه 2هزار میلیارد ریالی در بازار ابزار های نوین مالی نیز موافقت شده که بازگشایی نماد اوراق مشارکت بانک مسکن و معامله 500 هزار ورقه به ارزش 500 میلیارد ریال به تعویق افتاد .


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/633.bos