شماره: 6274 تاریخ : 1391/06/12-12:00:00

در تیر ماه سالجاری بیش از

بانک صادرات ایران 3 میلیون و 490 هزار قبض را غیرحضوری دریافت کرد

بانک صادرات ایران در تیر ماه سالجاری حدود 3 میلیون و 490 هزار قبض خدمات شهری مشتریان را به صورت غیرحضوری دریافت کرد.

  به گزارش  بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک به منظور ارتقاء کیفی خدمات، جلب رضایت مشتریان و همچنین تسهیل و تسریع در ارایه خدمات بانکی، با راه اندازی سیستم‌های مکانیزه دریافت قبوض خدمات شهری اقدام کرده است. براین اساس در تیر ماه سالجاری مشتریان بانک و دارندگان کارت بانکهای عضو شبکه شتاب از طریق دستگاه‌های خودپرداز، تلفنبانک (09602)، دستگاه‌های پایانه فروش، سیستم بانکداری اینترنتی و همراه بانک 3 میلیون و 490 هزار قبض را به صورت غیرحضوری و 957 هزار قبض رابه صورت حضوری دریافت نموده است.
گفتنی است که استفاده از سامانه‌های مکانیزه و الکترونیکی نقش برجسته‌ای درصرفه‌جویی هزینه‌ها، وقت و کاهش ترافیک و آلودگی هوا دارد و موجب جلب رضایت مندی مشتریان نیز می‌شود.
شایان ذکراست که دارندگان سپهرکارت بانک صادرات ایران و کارت‌ بانکهای عضو شبکه شتاب به آسانی می‌توانند طی تماس با شماره (09602) مرکز صدای سپهر و یا با مراجعه به دستگاه‌های خودپرداز این بانک درسراسر کشور و همچنین عضویت درسیستم بانکداری اینترنتی بانک صادرات ایران قبوض خدماتی خود را به صورت رایگان پرداخت کنند


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/6274.bos