شماره: 6229 تاریخ : 1391/06/04-12:00:00

راه‌هایی برای کاهش هزینه‌های تلفن همراه

پرداخت قبوض تلفن همراه در عصر کنونی یکی از هزینه‌های ثابت زندگی بشر شده است و بعضا بخش قابل توجهی از درآمدهای خانوار را به خود اختصاص می‌دهد.

 

» getty-408.jpg

 

 

 تلفن‌های همراه به بخش جدایی ناپذیر زندگی مردم تبدیل شده است و رواج تلفن‌های همراه هوشمند نیز باعث شده است تا مردم ساعات بیشتری را به کار با تلفن‌های همراه خود بپردازند.

 

تمایل فزاینده مردم به استفاده از تلفن‌های همراه برای انجام امور مختلف در حالی است که باید به پرداخت هزینه استفاده از تلفن‌های همراه نیز توجه کرد.

 

در این گزارش پنج موضوعی که باعث افزایش هزینه‌های تلفن همراه شما می‌شوند را معرفی می‌کنیم:

 

1- هزینه‌های رومینگ به هنگام سفر به خارج از کشور: با استفاده بهینه از تلفن‌های همراه خود در جریان سفرهای خارجی و همچنین کسب اطلاعات لازم در خصوص هزینه‌های رومینگ کشورهای مختلف پیش از سفر می‌توانید این هزینه را به نحو احسن مدیریت کنید.

 

2- چک کردن پیام‌ها در صندوق صوتی: هر بار که پیام‌های صوتی خود را از طریق تلفن همراه چک می‌کنید برایتان هزینه می‌افتد و باید در این خصوص مراقب باشید و زمان گوش کردن به پیام‌های صوتی خود را مدیریت کنید.

 

3- هک شدن از طریق پیامک: اگر بر روی پیامک‌هایی که مشکوک هستند کلیک کرده‌اید لطفا تلفن همراه خود را چک کنید زیرا ممکن است این پیامک‌های ویروسی مبلغ قبض شما را به طرز عجیبی افزایش دهند.

 

4- استفاده زیاد از اپلیکیشن‌ها: اگر اهل استفاده از اپلیکیشن هستید باید مراقب باشید. اینکه بدون هزینه می‌توانید با تلفن‌های همراه آیفون و اندروید خود اپلیکیشن‌های مختلف را دانلود کنید به این معنی نیست که استفاده از این اپلیکیشن‌ها رایگان است.

 

5- دانلود و پیامک زیاد: شاید فکر کنید که پیامک هزینه زیادی ندارد، درست فکر می‌کنید اما مراقب تعداد پیامک‌ها و دانلودهای خود باشید زیرا اشتیاق زیاد در این خصوص می‌تواند قبض‌های سنگین را به همراه داشته باشد.  


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/6229.bos