شماره: 6184 تاریخ : 1391/05/31-12:00:00

5شعبه تهران بانک توسعه صادرات در زمان اجلاس جنبش عدم تعهد کشیک هستند

5 شعبه تهران بانک توسعه صادرات ایران به صورت کشیک در زمان برگزاری اجلاس جنبش عدم تعهد و تعطیلی دستگاههای اجرایی خدمت‌رسانی می‌کنند.

 به گزارش  بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران، مدیریت امورشعب و بازاریابی این بانک اعلام کرد شعب مرکزی (خیابان خالد اسلامبولی)، میرداماد ، بلوار کشاورز ، تجریش و پامنار بانک توسعه صادرات ایران در روزهای 7 ، 8  و 11 شهریور ماه در استان تهران واحد کشیک داشته و با ارایه خدمات بانکی به انجام امور مشتریان خود می‌پردازند.

بانک توسعه صادرات ایران، در تهران پنج شعبه داشته که همگی این پنج شعبه، در این ایام به صورت کشیک فعالیت خواهند کرد. تهران برای اجلاس جنبش عدم تعهد در روزهای هفتم، هشتم، نهم، دهم و یازدهم تعطیل است.

براساس مصوبه هیات دولت و به منظور ایجاد تسهیلات لازم برای برگزاری اجلاس سران کشورهای عضو جنبش عدم تعهد، (کلیه دستگاه های دولتی، نهادهای عمومی غیر از اورژانس و نهادهای امدادی) در روزهای سه‌شنبه هفتم، چهارشنبه هشتم، پنجشنبه نهم و شنبه یازدهم شهریور در شهر تهران تعطیل هستند.

 بر این اساس، بانک‌ها موظف شده‌اند در روزهای یاد شده تعدادی از شعب خود را به صورت کشیک برای خدمت رسانی به مردم اختصاص دهند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/6184.bos