شماره: 6142 تاریخ : 1391/05/25-12:00:00

در تعطیلات عید سعید فطر

پیش‌بینی ارایه خدمات مطلوب از طریق خودپردازهای بانک اقتصادنوین

بانک اقتصادنوین با آرزوی قبولی طاعات هموطنان عزیز در ماه مبارک رمضان و تبریک فرارسیدن ماه مبارک شوال اعلام کرد پیش‌بینی‌های لازم برای ارایه تامین وجوه نقد مورد نیاز مشتریا

  به گزارش  بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، با توجه به تعطیلی روزهای 29 و 30 مرداد اقدامات لازم برای آماده‌سازی خودپردازهای این بانک در سراسر کشور اندیشیده شده است به طوری که این دستگاه بتوانند در این تعطیلات بهترین خدمات را به مشتریان این بانک و دارندگان کارت‌های بانک‌های عضو شبکه شتاب ارایه کنند.
لازم به ذکر است بانک اقتصادنوین با درک اهمیت ارایه خدمات با کیفیت به هموطنان عزیز نسبت به توسعه شبکه خودپردازهای خود اقدام کرده است به طوری که این بانک هم اکنون با بیش از 780 دستگاه خودپرداز خدمات مورد نیاز مشتریان را تامین می‌کند، این در حالی است که تعداد شعب این بانک در حال حاضر 266 شعبه می‌باشد. به عبارت دیگر تعداد وسیعی از خودپردازهای این بانک در خارج از شعب بانک اقتصادنوین و مکان‌های پر رفت و آمد قرار گرفته‌اند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن هموطنان عزیز بتوانند از خدمات این دستگاه‌های استفاده کنند.
مشتریان بانک اقتصادنوین و دارندگان کارت‌های بانک‌های عضو شبکه شتاب می‌توانند با استفاده از خودپردازهای بانک اقتصادنوین علاوه بر دریافت پول نقد از خدمات متنوع دیگر از جمله انتقال وجه، پرداخت قبوض و ... استفاده کنند.
بانک اقتصادنوین از هموطنان عزیز خواست در صورت مشاهده هرگونه اختلال در ارایه خدمات خودپردازهای این بانک در سراسر کشور در هر ساعت از شبانه روز با شماره 48031000-021 مرکز 24 ساعته ارتباط نوین تماس حاصل نمایند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/6142.bos