شماره: 6092 تاریخ : 1391/05/21-12:00:00

بانک صادرات 28 هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه پرداخت کرد

بانک صادرات ایران در راستای انجام رسالت‌های اجتماعی و کمک به اقشار مختلف جامعه، 28 هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه را تا پایان تیر ماه سال جاری پرداخت کرد .

به گزارش  بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی  بانک صادرات ایران، این بانک در راستای انجام تعهدات و مسئولیت‌های اجتماعی خود مبلغ 27هزار و599میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه را در سرفصل های مختلف به هموطنان پرداخت کرده است. براساس این گزارش حدود 8 هزار و 581 میلیارد ریال تسهلات قرض الحسنه بابت وام ازدواج وتهیه جهیزیه، 5 هزار و 283 میلیارد ریال به منظور درمان بیماران و اشتغال زایی اختصاص داده و مبلغ 13 هزار و 735 میلیارد ریال در سرفصل های تعمیر و ودیعه مسکن، بهسازی مسکن روستایی،  مشاغل خانگی و ... پرداخت کرده است.

شایان ذکراست بانک صادرات ایران در راستای انجام رسالت‌های اجتماعی و کمک به اقشار کم درآمد جامعه آمادگی دارد تا در جهت افزایش اشتغال و درآمد خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) مبلغ 50میلیون ریالی ویژه مشاغل خانگی و مبلغ 100 میلیون ریال تسهیلات خود اشتغالی به متقاضیان پرداخت نماید و همچنین این بانک به منظور کمک به بیماران نیازمند تسهیلات ویژه درمان بیماران را با ارایه معرفی‌ نامه از بیمارستانها پرداخت خواهد نمود.

ن بانک در راستای حمایت از بخش های علمی و فرهنگی طی تفاهم نامه ای که به تازگی با دانشگاه آزاد به امضاء رسانده پرداخت وام قرض الحسنه دانشجویی و حمایت و توسعه زیر ساخت های آموزشی را در دستور کار قرار داده است


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/6092.bos