شماره: 6055 تاریخ : 1391/05/16-12:00:00

مجمع عمومی عادی سالیانه موسسه مالی و اعتباری مهر:

صورت‌های مالی سال 1390 مطلوب ارزیابی شد

مجمع عمومی عادی سالیانه موسسه مالی و اعتباری مهر صورت‌های مالی منتهی به پایان سال 1390 را تصویب کرد.

 

 

 

 

 

به گزارش بانک و صنعت، روابط عمومی موسسه مالی و اعتباری مهر، مجمع عمومی عادی سالیانه موسسه مالی و اعتباری مهر با حضور مهندس سید پرویز فتاح به عنوان رئیس مجمع، دکتر غلامحسن تقی نتاج- مدیرعامل- ، معاونین، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مهر اقتصاد ایرانیان، حسابرس مستقل و بازرس قانونی به منظور استماع گزارش هیات مدیره و گزارش حسابرس و بازرس قانونی درخصوص تصویب صورت‌های مالی منتهی به 29اسفند سال 90 برگزار شد.

 اعضاء مجمع، صورت‌های مالی موسسه را  شامل؛ تراز نامه، صورت سود و زیان، صورت سود و زیان جامع و صورت‌ گردش وجوه نقد برای عملکرد سال مالی منتهی به 29 اسفند ماه سال 90 را تایید کرد و در رعایت ماده 144 قانون تجارت، موسسه حسابرسی و خدمات مالی آگاه نگر را به مدت یکسال به عنوان بازرس قانونی و حسابرس مستقل انتخاب و روزنامه‌های کثیرالانتشار جوان و دنیای اقتصاد را برای درج آگهی‌های مربوط به مجامع عمومی برگزید.

 حسابرس مستقل و بازرس قانونی دراظهار نظر نهایی خود، برای پنجمین سال پیاپی، عملکرد مالی موسسه مالی و اعتباری مهر و جریان‌های نقدی آن را برای سال مالی منتهی به تاریخ مزبور، مطابق با استانداردهای حسابداری ومطلوب ارزیابی نمود.

ضمناً با عنایت به این که سودهای علی الحساب پرداختی به سپرده گذاران محترم در طی سال مالی 1390 بیش از سود قطعی محاسبه شده بود، لذا مازاد پرداختی به نفع سپرده گذاران محترم صلح شد.

هم چنین مقرر شد در هر سال مالی، سود قطعی محاسبه و با سپرده گذاران محترم تسویه شود.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/6055.bos