شماره: 6049 تاریخ : 1391/05/16-12:00:00

تسهیلات جدید بانک سامان برای فعالان بورس

بانک سامان در راستای افزایش توان مالی فعالان بورس اوراق بهادار و کالا، خدمات اعتباری جدیدی در اختیار شرکت‌های کارگزاری قرار می‌دهد.

به گزارش  بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک سامان، تمام کارگزاری‌های فعال در بورس اوراق بهادار و بورس کالای ایران می‌توانند با متمرکز کردن حساب‌های مربوط به معاملات خود در بازار سرمایه نزد بانک سامان، از تسهیلات حرفه‌ای بانک به میزان سه‌برابر معدل موجودی خود بهره‌مند شوند و با استفاده از خدمات بانکداری‌الکترونیک بانک سامان همچون نصب پایانه‌‌های فروش، خرید‌و‌فروش اینترنتی سهام ازطریق سامانه «بانکسا» و سایر ابزارهای بانکداری‌الکترونیک، از تسهیلات مصرفی بانک استفاده کنند.

بر اساس این گزارش، ازجمله تسهیلات مصرفی جدید بانک سامان برای فعالان بازار سرمایه، صدور کارت اعتباری برای پرسنل شرکت‌های کارگزاری تا سقف 100 میلیون ریال است.

این گزارش می‌افزاید، تسهیلات حرفه‌ای بانک سامان جهت تأمین نیاز‌های شغلی و سرمایه در گردش مورد نیاز شرکت‌های کارگزاری پرداخت می‌شود و شامل تسهیلات تأمین سرمایه در گردش، تأمین کسری بدهی به اتاق پایاپای بورس، تامین سرمایه لازم جهت معاملات به‌نام شرکت کارگزاری، صدور انواع ضمانت‌نامه، حد اعتباری خرید برای مشتریان، زودپرداخت وجه فروش سهام به مشتریان و تأمین پیش‌پرداخت معاملات عمده است.

مبلغ این تسهیلات با توجه به رتبه کارگزاری و نوع تسهیلات درخواستی متفاوت است و نرخ سود این تسهیلات نیز با توجه به مدت استفاده از تسهیلات مذکور تعیین می‌شود.

گفتنی است، بانک سامان شعبه 30تیر خود را به‌صورت ویژه برای ارایه خدمات سریع‌تر به فعالان بورس اختصاص داده است که تمام کارگزاران می‌توانند علاوه بر سایر شعب، از خدمات این شعبه به صورت ویژه استفاده نمایند.

فعالان بورس اوراق بهادار و کالا جهت بهره‌مندی از این تسهیلات و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به شعب بانک سامان در سراسر کشور مراجعه کنند یا با مرکز سامان‌ارتباط با شماره تلفن 6422-021 تماس بگیرند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/6049.bos