شماره: 6022 تاریخ : 1391/05/14-12:00:00

خرید و فروش واحدهای سنددار مسکن مهر ممنوع است

مدیرعامل شهر جدید پردیس با بیان اینکه برای 4 هزار واحد مسکن مهر این شهر تا پایان امسال سند صادر می شود، گفت: خرید و فروش مسکن مهر حتی برای واحدهای مسکونی دارای سند هم در این شهر

 


مهدی هدایت در پاسخ به این سؤال که آیا موافق ممنوعیت خرید و فروش مسکن مهر هستید، اظهار داشت: هدف از پروژه مسکن مهر خانه دار شدن اقشار متوسط و ضعیف بوده است، بنابراین ممنوعیت خرید و فروش شامل واحدهای مسکونی دارای سند نیز می شود.
وی ادامه داد: تا پایان سال جاری تمام واحدهای مسکونی واگذار شده در پردیس که تعداد آنها بالغ بر 4 هزار واحد مسکونی می شود، سنددار خواهند شد.
مدیرعامل شهر جدید پردیس در خصوص آخرین وضعیت ثبت نام مسکن مهر پردیس برای ساخت 80 هزار واحد مسکونی گفت: برای مسکن مهر پردیس 95 هزار متقاضی ثبت نام کردند که با توجه به در برنامه قرار داشتن ساخت 80 هزار واحد مسکونی، حداقل 30 درصد از این 95 هزار متقاضی به دلیل نداشتن شرایط لازم ریزش خواهند کرد.
وی ادامه داد: تا پایان ماه جاری پالایش افراد انجام و تمام افرادی که ثبت نام کرده اند و دارای شرایط لازم هستند، در سامانه مسکن مهر ثبت خواهند شد.
مدیرعامل شهر پردیس افزود: متقاضیان مسکن مهر پردیس بدانند که پس از تایید شرایط آنها، از برخی از متقاضیان 5 میلیون تومان و از برخی متقاضیان 10میلیون تومان آورده اولیه دریافت خواهد شد.
هدایت اضافه کرد: از افرادی که در انتخاب پروژه هایشان پارکینگ مسقف دیده شده است 10میلیون تومان آورده اولیه دریافت خواهد شد اما از افرادی که پارکینگ واحد مسکونی آنها در محوطه تامین خواهد شد 5 میلیون تومان آورده دریافت می شود.
به گفته وی، بعد از انتخاب پروژه توسط متقاضیان، مبلغ اولیه آورده واریز و برنامه اقساط بعدی به آنها اعلام می شود. 


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/6022.bos