شماره: 6002 تاریخ : 1391/05/11-12:00:00

بانک صادرات هر ماه به 1.6 میلیون بازنشسته حقوق می پردازد

بانک صادرات ایران درراستای همکاری و تعامل بیشتر با شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف هر ماه حقوق و مزایای حدود یک میلیون و 600 هزار نفراز بازنشستگان عزیز را از طریق شعب خود درسرا

به گزارش  بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی  بانک صادرات ایران، این بانک در راستای تعامل و همکاری بیشتر، تسریع درانجام  امور مشتریان و کاهش درهزینه‌ها، هرماه حقوق و مزایای یک میلیون و 575 هزار بازنشسته را از طریق شعب خود در سراسر کشور به حساب‌هایشان واریز و پرداخت می‌نماید.

این بانک با توجه به گستردگی و سابقه ای که دارد در راستای انجام تکالیف اجتماعی، همکاری و مساعدت مطلوبی با سازمان و شر‌کت‌های مختلف داشته به گونه‌ای که تاکنون کارکنان 2 هزار و 400 شرکت، سازمان و ارگان حقوق و مزایای خود را از طریق شعب این بانک دریافت می‌کنند.

شایان ذکراست بانک صادرات ایران درراستای تسریع درروند واریز حقوق کارکنان و تحقق اهداف بانکداری الکترونیکی محصولی تحت عنوان «واریز جمعی وجوه» را معرفی نموده که طی آن مدیران شرکت‌ها و سازمان‌ها می‌توانند از طریق بستر اینترنت وجوه مربوط به حقوق و پاداش کارکنان خود، سود سهام و... را بدون محدودیت به حساب آنها درمقاطع زمانی مختلف واریز نمایند.

گفتنی است این بانک با دراختیار افتتاح بیش از 47 میلیون حساب سپهری،  صدور بیش از 28 میلیون کارت بانکی الکترونیکی، 3 هزار شعبه و 3 هزار و 777 دستگاه خودپرداز نقش به سزایی درتحقق اهداف بانکداری الکترونیک و پیشرفت اقتصادی کشور دارد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/6002.bos