شماره: 600 تاریخ : 1390/04/06-12:00:00

مدیرعامل ایساکو

تنبیه ،با تعطیلی نمایندگی های متخلف

به نظر می رسد که با تعطیلی این تعداد نمایندگی در قبال تخلفات متعدد بسیاری از نمایندگیها ، چیزی از معضلات این شرکت نه تنها کم نمی شود . حرکت عقلایی آن است که با تولید خودرو با کیفیت احتیاج کمتری به تعم

تهراتن - مدیرعامل ایساکو گفت: طی سال جاری 16 نمایندگی ایساکو لغو امتیاز شدند و فعالیت 23 نمایندگی نیز به حالت تعلیق درآمده است.

به گزارش شبکه تحلیلی،خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی ایساکو، بهزاد ظهیری تأکید کرد: با توجه به اهمیت رضایت مشتریان به عنوان هدف اصلی ایساکو در سال جاری با نمایندگانی که در قبال وظایف‌شان در حوزه ارایه خدمات و جلب رضایت مشتری کوتاهی کنند، به شدت برخورد خواهد شد.
وی با اشاره به اقداماتی که در راستای تنبیه نمایندگی‌های متخلف انجام می‌شود، گفت: برخورد با تخلفاتی که عدم تبعیت از قوانین و رویه های ارایه خدمات محسوب می‌شود و تأثیر مستقیمی بر رضایت مشتری دارد، به صورت لغو یا تعلیق امتیاز، تعلیق فروش یا خدمات و ارسال نامه اخطار همراه با درج در پرونده است.
مدیرعامل ایساکو سیاست شرکت را ارتقای کیفی نمایندگی‌ها و تشویق رتبه‌های برتر در کسب شاخص رضایت مشتری عنوان کرد و یادآور شد: در کنار سیاست‌های تنبیهی، سیاست‌های تشویقی نیز برای نمایندگی‌هایی که مشتری مداری را در سرلوحه برنامه خود دارند، لحاظ شده است.
وی ادامه داد: برای نمایندگی‌هایی که موفق به دریافت رتبه‌های مطلوب در ارزیابی‌های دوره‌ای و ثابت شوند یا در جلب رضایت مشتریان اقدامات موثری انجام دهند، بسته های تشویقی و تسهیلات مناسبی طراحی شده تا انگیزه بیشتری به منظور ارایه خدمات درخواستی مشتریان داشته باشند. 


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/600.bos