شماره: 5989 تاریخ : 1391/05/10-12:00:00

جلب رضایت بیشتر مشتریان در گرو توسعه بانکداری الکترونیک است

به اظهار حیدری ، امروز با نگاهی به حرکت بانک، نوع صدور اسناد و انواع خدمات ارائه شده، عزم بانک ملی ایران در ارائه سرویس و خدمات در محل کار و زندگی مشتری به صورت 24 ساعته دیده می شود.

مدیرعامل بانک ملی ایران گفت: این بانک با 3300 شعبه و 43 هزار کارمند کارآزموده، استعداد بی نظیری در هدایت وجوه سرگردان در سطح کشور دارد.

 به گزارش  بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران،حیدری در جمع اعضای هیأت مدیره ، مسئولان و روسای شعب ادارات امور شعب شرق، شمال و جنوب تهران افزود: تنها راه ارائه خدمات متنوع و سریع و جلب رضایت بیشتر مشتریان، کاهش شلوغی شعب، کاهش هزینه ها، جبران کسر کادر و جذب بیشتر سپرده ها، توسعه بانکداری الکترونیک است. به عنوان مثال هر دستگاه پایانه فروش همانند یک متصدی و شعبه ای از بانک عمل می کند که در محل کار و زندگی مشتری به ارائه خدمت و دریافت وجوه می پردازد.

وی انتقال و یا ادغام شعب نزدیک به هم را ضروری دانست و گفت: جذب منابع بیشتر با تعداد شعب کمتر در سیستم بانکداری نشانگر دانش محوری در مدیریت و بانکداری جدید می باشد که این موضوع باید سرلوحه دیدگاه روسای شعب باشد.

آقای حیدری در ادامه بیان داشت: رشد منابع بانک نسبت به شاخص عمومی رشد نقدینگی نشانگر تلاش همکاران در نظام بانکی است که قطعاً از تلاش های آن ها تقدیر خواهد شد.

وی با تأکید بر لزوم شناخت بیشتر مشتریان و بررسی جوانب کار با درایت، حوصله و تأمل در زمان پرداخت تسهیلات کلان، ادامه داد: وفاداری و تعهد مشتریان به قراردادهای متقابل در طرح های پیشنهادی موجب تسریع در حرکت چرخ های اقتصادی کشور و بهره مندی بیشتر بازار و تولیدکنندگان از تسهیلات بانک و در نهایت موجب افزایش بهره وری بانک خواهد شد.

آقای حیدری در بخش دیگری از سخنان خود توجه مسئولان شعب را به عقود مشارکتی معطوف داشت و بر لزوم توجه همکاران در اعطای تسهیلات به بخش تولید در کوتاهترین زمان ممکن و تأمین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی تأکید کرد.

وی همچنین تلاش در جهت وصول مطالبات معوق را از مهمترین برنامه های بانک عنوان کرد و بیان داشت: بانک ملی ایران در جهت دهی چرخ های اقتصادی کشور به سمت تولید جدی است و این مهم با کاهش مطالبات معوق میسر می شود که از محل بازپرداخت مطالبات، ارائه تسهیلات جدید به تولیدکنندگان و صادرکنندگان و فعالان اقتصادی کشور میسر می گردد.

 مدیر عامل در پایان گفت: روسای شعب باید خالق و مولد انگیزه برای همکاران بویژه کارکنان پشت باجه که ویترین بانک هستند، .باشند. به طوری که کارکردن جلوی باجه برای همکاران تحصیل کرده موجب افتخار باشد زیرا خدمت رسانی رودررو به مردم نعمتی وصف ناشدنی است.

لازم به ذکر است در ابتدای این مراسم روسای ادارات امور شعب شمال، شرق و جنوب تهران به ارائه گزارشی از نحوه عملکرد واحدهای تحت پوشش خود پرداختند.


URL: http://www.bankosanat.ir/News/5989.bos