شماره: 5975 تاریخ : 1391/05/09-12:00:00

بانک صادرات ایران حامی بیستمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم

بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با حمایت بانک صادرات ایران از تاریخ 25 تیرماه لغایت 24 مردادماه سال­جاری درمصلی بزرگ تهران برپا شده است.

 به گزارش  بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران،  این بانک در راستای تداوم فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی خود حامی بیستمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم به عنوان بزرگترین رویداد قرآنی جهان اسلام که از تاریخ 25 تیرماه آغاز و تا 24 مرداد ماه سالجاری ادامه دارد ، شد و نسبت به نصب 400 دستگاه کارت خوان درغرفه‌های فروش، ارایه خدمات بانکی به ناشران و عرضه کنندگان محصولات فرهنگی و صدور 5 هزار و 600 فقره  بن کارت الکترونیک (جمعا" به مبلغ 10 میلیارد ریال) یارانه‌ اختصاصی از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به موسسات قرآنی و... اقدام نمود.

شایان ذکراست این بانک درراستای توسعه خدمات نوین بانکی نسبت به راه اندازی غرفه‌ای جهت آموزش و ارایه مشاوره در خصوص این نوع خدمات اقدام و همچنین با استقرار  2 دستگاه‌ خودپرداز و اختصاص 10 دستگاه تاکسی ون درراستای تسهیل تردد بازدیدکنندگان خدمات شایسته‌ای را به هموطنان گرامی عرضه می‌نماید.

گفتنی است این بانک در اردیبهشت ماه سال­جاری برای پنجمین سال متوالی به عنوان حامی یارمهربان انجام کلیه عملیات بانکی مربوط به بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را عهده دار بود  و دراین خصوص از سوی وزیر ارشاد اسلامی مورد تقدیر و لوح ربع قرن جهاد فرهنگی را دریافت نمود.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/5975.bos