شماره: 5901 تاریخ : 1391/05/01-12:00:00

بانک ملی ایران همچنان مورد اعتماد مردم است

علیرغم جنجال ها و ناملایمات موجود، بانک ملی ایران، تنها بانکی بود که در سال گذشته توانست سهم خود را از بازار ارتقاء بخشد که این امر نشانگر ج مردمی و حفظ اعتماد مردم ب

به گزارش  بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، آقای حسین زاده عضو هیأت مدیره بانک در جلسه مسئولان شعب استان اردبیل ضمن بیان مطلب فوق، افزود: در بخش IT بانک تحولاتی شروع شده است که بتدریج آثار خود را نشان خواهد داد. کاهش شکایات همکاران و مشتریان و بهترشدن نحوه ارائه خدمات الکترونیکی به مشتریان، بیانگر این است که این روند رو به بهبود دارد. در این جلسه آقای خواجه حسنی عضو دیگر هیأت مدیره ، آقای صدر مشاور بانک ، مسئولان اداره امور شعب استان اردبیل و روسای حوزه ها ، شعب و دوایر ستادی این استان حضور داشتند.
 آقای حسین زاده در ادامه سخنان خود تأکید کرد: نسبت مانده مطالبات معوق به مانده تسهیلات تا پایان سال باید به زیر ده درصد برسد و گرنه از هیچ اداره امور شعبی قابل قبول نخواهد بود و استان هایی که به این توفیق دست یابند با اعطای پاداش مورد قدردانی قرار خواهند گرفت.
عضو هیأت مدیره در ادامه سخنان خود ‎، موضوعاتی نظیر کاهش تبلیغات تلویزیونی ، عملکرد اداره امور شعب و تأثیر رفتار همکاران در جذب مشتریان را مورد بحث و بررسی قرار داد.
 در بخش دیگری از این نشست آقای خواجه حسنی عضو دیگر هیأت مدیره، به نامگذاری سال 91 به سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی توسط مقام معظم رهبری اشاره کرده و افزود: این نامگذاری بیانگر آن است که رونق اقتصادی و اشتغال از مهم ترین مسائل و موضوعات کشور در سال جاری می باشد لذا عملکرد استان باید با توجه به نقش آن در ایجاد اشتغال و جلوگیری از هدر رفتن استعدادها مورد توجه و تجزیه و تحلیل قرار گیرد.
 وی در ادامه اظهار داشت: علیرغم وجود محدودیت ها، با همبستگی و تفکر جمعی و انجام کارهای تیمی و دانش محور می توان در رسیدن به هدف مقام عظمای ولایت، نقش موثرتری ایفا کرد.
عضو هیأت مدیره بانک در ادامه سخنان خویش، رتبه سوم این اداره امور شعب در وصول مطالبات معوق را شایسته تقدیر دانست و با اختصاص پاداش به همکارانی که در کسب این رتبه موثر بوده اند از آنان سپاسگزاری کرد.
 آقای خواجه حسنی پس از بررسی آماری عملکرد آن اداره امور شعب و ارائه نقطه نظرات و راهکارهای مدیریتی، گفت: هیچ اقتصاد پویایی بدون بانک قابل تصور نیست و هرجا پیشرفتی هست حتماً بانکی در کنار آن قرار داد لذا همه با هم در کنار کار و سرمایه ایرانی، حامی تولید باشیم.
در ادامه این همایش، دکتر صدر به ذکر نمونه هایی از بانکداری موفق در دنیا و دلایل ورشکستگی بانک ها در سنوات اخیر در اروپا و آمریکا پرداخت.
 شایان ذکر است در ابتدای این جلسه آقای کریمی رئیس اداره امور شعب استان اردبیل گزارشی از عملکرد آن اداره امور شعب را به سمع حضار رساند و تأکید کرد که این اداره امور شعب هیچ شعبه ناکارآمدی ندارد.
وی در بیانات خویش به 3 میلیارد و پانصد میلیون ریال کمک اداره امور شعب ، به ستاد دیه استان در سال گذشته اشاره کرد و افزود: این کمک موجب آزادی 40 نفر که به علت تصادف و جرایم غیر عمد مالی در زندان بوده اند شده است.
آقای حسین زاده و خواجه حسنی هم چنین از برخی شعب و طرح های تولیدی و صنعتی در این استان بازدید کردند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/5901.bos