شماره: 5899 تاریخ : 1391/05/01-12:00:00

بانک سپه استان آذربایجان غربی در رشد منابع استان دوم شد

بانک سپه مدیریت استان آذربایجان غربی، بانک سپه از لحاظ رشد در پایان سال 1390 رتبه دوم را در بین پنج بانک تجاری به خود اختصاص داد.

 به گزارش  بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک سپه، احمد صباغی عضو هیات مدیره بانک سپه که در سمینار سراسری مسئولین شعب منطقه آذربایجان غربی سخن می گفت، ضمن ارائه آماری از عملکرد بانک سپه و مقایسه آن با سایر بانکهای تجاری با ارزیابی مثبت از عملکرد بانک سپه در سال1390 اعلام کرد: در پایان سال گذشته بانک سپه در بین پنج بانک تجاری از لحاظ رشد حائز رتبه دوم شد که این امر در جای خود قابل تحسین و افتخار است.
در ادامه وی ضمن ارائه آماری از میزان سهم درصد و سرانه منابع نسبت به پرسنل و شعب در منطقه آذربایجان غربی و مقایسه آن با سایر بانکهای تجاری خواستار دقت نظر مسئولین منطقه در راستای جابجایی ویا ادغام واحدهای ناکارا در جهت افزایش بهره وری و میزان سرانه منابع در سطح شعب این منطقه شدند.
در ادامه این سمینار حسین موفقی اردستانی مدیر امور مناطق غرب کشور نیز ضمن ارائه آماری از عملکرد مناطق غرب کشور و مقایسه عملکرد منطقه آذربایجان غربی با میانگین عملکردی در این ناحیه خواستار تلاش مضاعف شعب در راستای رسیدن به این میانگین ها شده و برنامه ریزی و تلاش مسئولین شعب را در جهت جذب منابع ارزان قیمت به منظور بالا بردن سرانه منابع بانک در سطح شعب این منطقه خواستار شدند.
وی در ادامه با اظهار این نکته که هر یک از واحدهای بانک بعنوان واحدی از یک موسسه انتفاعی در کنار سایر انتظارات عملیاتی، باید توجیه منطقی از عملکرد خود داشته باشند، که آن هم داشتن حاشیه سود منطقی در پایان سال مالی است. لذا توجه به جذب منابع ارزان قیمت و کاهش هزینه های عملیاتی بانک به منظور پایین آوردن قیمت تمام شده پول از اهم اموری است که باید مورد توجه نظر مسئولین شعب قرار گیرد.
در ادامه قادر مهری مدیر منطقه آذربایجان غربی ضمن اشاره به عملکرد منطقه اظهار داشت: مشتری مدرای و توجه به نیاز و خواست آن و همچنین کمک به واحدهای تولیدی و مولد استراتژی اصلی بانک سپه در این استان است.
وی افزود: مشکلات موجود اقتصادی با کمک و حمایت از واحدهای مولد و تولیدی قابل رفع است.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/5899.bos