شماره: 5881 تاریخ : 1391/04/29-12:00:00

فروش اقساطی وایمکس مبین نت با همکاری بانک گردشگری

فروش اقساطی مودم و خدمات اینترنت وایمکس شرکت مبین نت ویژه مشترکان همراه اول، هم‌زمان با فرا رسیدن اعیاد شعبانیه و با همکاری بانک گردشگری آغاز شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل  روابط‌عمومی بانک گردشگری، در این طرح مشترکان سیم کارت‌های دائمی همراه اول می‌توانند اقساط هزینه خرید مودم و خدمات اینترنت مبین نت را از طریق بسترهای انتقال وجه کارت به کارت کلیه بانک­های عضو شبکه شتاب ،پرداخت کنند. بر اساس این گزارش، با توافق صورت گرفته میان معاونت فن آوری اطلاعات و ارتباطات بانک گردشگری و شرکت خدمات اول مبین، مقرر شده این بانک برای تمامی خریداران خدمات اینترنت مبین نت ، یک شماره کارت مجازی صادر کند تا هریک از مشترکان با بهره­گیری از زیرساخت­های خدمات بانکداری الکترونیک بانک گردشگری و سایر بانک های عضو شبکه شتاب، وجوه اقساط خود را در سررسید­های مقرر به شماره کارت مجازی خود واریزکنند.

این گزارش می‌افزاید، مشترکان این طرح از مودم رایگان و سرعت kps 512 و نیز تا میزان 20GBبه مدت یک­سال برخوردار خواهند بود که در صورت تمایل مدت آن قابل تمدید است. گفتنی است،از جمله امکانات ویژه این طرح، رایگان بودن حجم دانلود­ها بین ساعت 2 الی 8 صبح و قابلیت استفاده از مودم در بیش از 120 شهر کشور است 


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/5881.bos