شماره: 588 تاریخ : 1390/04/06-12:00:00

کارشناس امور فنی و پذیرش بورس کالا :

شیر طبیعی امگا 3 در راه بورس کالا

درهفته جاری نیز عرضه زعفران و زیره در تالار بورس کالای مشهد آغاز و نام این محصولات نیز در لیست کالاهای عرضه شده در بورس کالا درج شد .

 

به گزارش شبکه تحلیلی ، خبری بانک و صنهعت، در سالهای اخیر با راه اندازی بورس کالا شرکت ها این امکان را پیدا کرده اند که محصولات خود را در حجم های زیاد و در شرایط مناسب به متقاضیان خود ارایه کنند.

درهفته جاری نیز عرضه زعفران و زیره در تالار بورس کالای مشهد آغاز و نام این محصولات نیز در لیست کالاهای عرضه شده در بورس کالا درج شد .

رضا آگاه ، کارشناس امور فنی و پذیرش بورس کالا با بیان این مطلب تصریح کرد : در هفته جاری پنج کیلو زعفران با قیمت هر کیلو 19 میلیون ریال معامله شد . همچنین پنج تن زیره به قیمت هر کیلوگرم 35 هزار ریال مورد معامله قرار گرفت.

وی از ارایه درخواست پذیرش کالای شیر طبیعی امگا 3 توسط شرکت کشت و دامداری فکا خبر داد و افزود : این شرکت با ارایه درخواست پذیرش این نوع از محصولات خود می تواند راه را برای ورود انواع شیر و محصولات لبنیاتی فراهم کند . درخواست این شرکت جهت بررسی برای هیأت پذیرش سازمان بورس اوراق بهادار ارسال شده است .

کارشناس امور فنی و پذیرش بورس کالا همچنین از ارایه درخواست شرکت سنگ آهن گل گهر سیرجان برای عرضه سنگ آهن در بورس کالا سخن گفت و تصریح کرد : مدارک لازم برای عرضه سنگ آهن توسط شرکت نامبرده ارایه شده که باید مراحل کارشناسی لازم را جهت پذیرش طی کند.

وی در پایان سخنان خود در خصوص تداوم تلاش شرکت های سیمانی برای ورود به این بازار اظهار داشت : شرکت سیمان ساروج که اقدامات لازم برای پذیرش سیمان تولیدی آن انجام شده ، درخواست پذیرش کالای کلینکر را نیز ارایه کرده است که باید در هیأت پذیرش بررسی های لازم در این خصوص صورت گیرد . شرکت های سیمان زنجان و سیمان قائن نیز برای دریافت تأییدیه سازمان برای عرضه سیمان خود درخواست داده اند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/588.bos