شماره: 5876 تاریخ : 1391/04/28-12:00:00

سود 25 درصدی برای بیمه گذاران عمر و تشکیل سرمایه سامان

به دنبال تشکیل مجمع عمومی و فوق‌العاده شرکت بیمه سامان در روز یازدهم تیرماه سال جاری، سود قطعی بیمه عمر و تشکیل سرمایه این شرکت برای سال مالی 1390، بین 18 تا 25 درصد اعلا

به گزارش  بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه سامان ، علی ضیایی مدیرعامل بیمه سامان ضمن بیان این مطلب گفت: برای ششمین سال متوالی «سود قطعی صندوق اندوختههای بیمه سامان» ازسودهای تضمینی پیشی گرفته است.

مدیرعامل بیمه سامان در رابطه با نحوه محاسبه اندوخته‌های بیمه عمر و تشکیل سرمایه سامان اظهار داشت: بیمه‌گذاران بیمه‌های عمر و تشکیل سرمایه سامان می‌توانند اندوخته صندوق را به سه روش اندوخته‌های با ریسک کم، با ریسک متوسط و با ریسک زیاد انتخاب کنند.

ضیایی با بیان اینکه برای ششمین سال متوالی نرخ‌های سود قطعی بیش از سودهای تضمینی محقق شده است، افزود: بیمه سامان برای سال مالی 1390 نرخ سود تضمینی اندوخته‌های با ریسک کم را 15 درصد پیش‌ب ینی کرده بود که این سود به میزان 18 درصد تحقق یافته است.

ضیایی نرخ سود تضمینی اندوخته‌های با ریسک متوسط را 14 درصد عنوان کرد و گفت: نرخ سود قطعی این اندوخته‌ها نیز به میزان 19.5 درصد محقق شد که 5.5 درصد بیش از سود تضمینی است.

مدیرعامل بیمه سامان درخصوص اندوخته‌های با ریسک زیاد یادآور شد: نرخ این سرمایه گذاری‌ها 12 درصد تعیین شده بود که به نرخ سود قطعی روزشمار 25 درصد منتهی شد. این نرخ با توجه به شرایط و فرصت‌ه ای کنونی سرمایه‌گذاری در کشور سود مطلوبی به شمار می‌رود.

بر اساس این گزارش، اندوخته سرمایه‌گذاری، پوشش خطر فوت، پوشش درآمد از کار افتادگی، پوشش معافیت از پرداخت حق بیمه و پوشش بیماری‌های خاص و حادثه پوشش‌هایی است که بیمه عمر و تشکیل سرمایه سامان برای هم‌میهنان فراهم کرده است.

عموم هموطنان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 8943 - 021 یا با مراجعه به وب‌س ایت شرکت، به آدرس www.samaninsurance.com  مراجعه کنند و یا با نزدیک‌ترین نماینده و یا شعبه بیمه سامان تماس حاصل نمایند.

 


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/5876.bos