شماره: 5861 تاریخ : 1391/04/27-12:00:00

بانک ملی ایران چهارمین تندیس دیموند را دریافت کرد

بانک ملی ایران برای چهارمین سال پیاپی در بخش خدمات بانکی در پنجمین کنفرانس مدیریت نظام توزیع و پخش موفق به دریافت جایزه ویژه و تندیس دیموند شد.

 به گزارش  بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران،

مراسم اهدای تندیس دیموند پنجمین کنفرانس مدیریت نظام توزیع و پخش روز گذشته با حضور جمع کثیری از مدیران و کارشناسان حوزه های تولیدی و خدماتی کشور و آقایان دامغانیان و کمرئی اعضای هیأت مدیره بانک ملی ایران در تالار بزرگ وزارت کشور برگزار گردید و آقای جمال دامغانیان عضو هیأت مدیره از طرف بانک ملی ایران لوح و تندیس دیموند دولوتوس را دریافت کرد.
 با توجه به اعلام دبیرخانه این کنفرانس این انتخاب بر اساس بررسی های به عمل آمده توسط شرکت تحقیقات بازار از طرف وزارت بازرگانی در سطح شهر تهران صورت گرفته که در دسترس بودن برای افراد جامعه، قیمت مناسب و یکسان، میزان رضایتمندی تولید کننده و مصرف کننده، تعداد و کیفیت شعب استفاده از IT و ICT و همچنین استفاده از فناوری نوین در توزیع و ارائه خدمات ، از معیارهای این انتخاب بوده است.
 شایان ذکر است که این جشنواره تنها جشنواره ای در ایران است که علاوه بر سنجش عملکرد هر شرکت و سازمان، عملکرد شرکت و سازمان را در مقایسه با سایر شرکت ها نیز می سنجد که بانک ملی ایران در مقایسه با سایر بانک ها به دلیل توزیع مناسب و ارائه مطلوب خدمات بانکی موفق به دریافت این تندیس شد.
گفتنی است تندیس دیموند نمادی از کوه دماوند به عنوان سمبل ملی کشور جمهوری اسلامی ایران می باشد. پنجمین کنفرانس نظام توزیع و پخش کشور و نمایشگاه فعالان این صنعت نیز در روزهای 25 و 26 تیرماه در تالار بزرگ وزارت کشور برگزار شد.


 


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/5861.bos