شماره: 5855 تاریخ : 1391/04/27-12:00:00

رئیس اداره کل فناوری اطلاعات خبر داد:

امکان پرداخت غیرحضوری اقساط در بانک سپه فراهم شد

رئیس اداره کل فناوری اطلاعات بانک سپه از فراهم شدن امکان پرداخت غیرحضوری اقساط تسهیلات در این بانک خبر داد.

به گزارش  بانک و صنعت به نقل از  ا روابط عمومی  متمرکز یا غیرمتمرکز، به بانک این اختیار را بدهد تا در سررسید معین به منظور کسر قسط یا اقساط از حساب معرفی شده برداشت کند.
وی افزود: با فراهم شدن این شرایط، مشتریان می توانند در هر زمان و مکان از هر درگاه نسبت به تکمیل موجودی حساب معرفی شده خود بابت تسهیلات اعطایی برای پرداخت اقساط اقدام کنند.
وی اضافه کرد : انواع سپرده های قبلی و یا جدید قابلیت استفاده در طرح را دارند ولی به دلیل برخی محدودیت ها و ماهیت آنها، سپرده جاری طلائی، سپرده های بلند مدت و سپرده هایی که برای واریز سود آنها تعریف شده باشند و سپرده های متصل به سفرکارت و بن کارت مشمول این طرح نمی شوند.
ریاحی در خصوص سود متعلقه به حسابهای معرفی شده در ارتباط با این طرح گفت: اگر چنانچه سپرده معرفی شده جزء سپرده های سوددار باشد واریز سود طبق روال معمول صورت می گیرد.
وی همچنین به پرداخت اقساط online از کلیه شعب اشاره کرد و گفت: در این حالت مشتریانی که تمایلی به استفاده از طرح پرداخت غیرحضوری اقساط ندارند می توانند با مراجعه به یکی از شعب بانک سپه فارغ از شعبه ای که تسهیلات گرفته اند نسبت به پرداخت اقساط خود اقدام کنند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/5855.bos