شماره: 57 تاریخ : 1390/03/08-12:00:00

با افتخار به میان شما آمدیم

ازسوم خرداد ماه همزمان با سالروز میلاد مبارک فخرزنان عالم ،حضرت فاطمه زهرا (س) و سالروز آزاد سازی خرمشهر به جمع رسانه های کشور پیوست

 

شبکه

تخصصی " تحلیلی ، خبری" بانک و صنعت،  ازسوم خرداد ماه همزمان با سالروز میلاد مبارک فخرزنان عالم ،حضرت فاطمه زهرا (س) و سالروز آزاد سازی خرمشهر به  جمع رسانه های کشور پیوست.

 این شبکه خبری خبری از این پس تلاش خواهد کرد، با تحلیل ها مردم پسند، روز آمد و انعکاس اخبار مهم، برجسته و فاخر اقتصادی  درراستای تغذیه نشریات، آگاهی رسانی به جامعه و همدلی و همکاری با حوزهای پول و اقتصادی و بانک و نیز در عرصه های تولید سرزمینی با حساسیت و جدیت تمام گام بردارد.

برای تحقق این هدف والا بدون تردید به همکاری ، همدلی و محبت مدیران و دست اندکاران بانک و صنعت و تولید  کشور نیاز داریم و دستان پر مهر تولید کنندگان، سرمایه گذاران، اصناف ، بورس و بیمه ، بانک های دولتی و خصوصی و موسسه های مالی و اعتباری را به گرمی می فشاریم و به این همکاری مباهات خواهیم کرد.

شبکه تخصصی خبری بانک و صنعت ایران به مدیریت  آقای محمدپور ، نویسنده، روزنامه نگار و استاد دانشگاه با 32 سابقه فعالیت در رسانه های کشور و با همدلی و همکاری جوانان فهیم و پر تحرک از دانشجویان رشته روزنامه نگاری هدایت می شود و از دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد دانشکده اقتصاد و بالاتر برای همکاری دعوت به عمل می آوریم.

این شبکه تخصصی تحلیلی ، خبری در فضای مجازی " دورکاری" فعالیت دارد و همه نیروها به صورت مشارکتی با مدیریت فعالیت دارند.

رجاء واثق داریم که این رسانه اینترنتی با تلاش همه نیروها و همکاری مسوولان عرصه اقتصادی کشور در آینده بسیار خوش می درخشد، اما شما امروز این نام را به خاطربسپارید.

شبکه تحلیلی ، خبری بانک و صنعت ازهم اکنون اعلام می کند که به صورت کامل آمادگی دارد تا  اطلاع رسانی بانک ها ، موسسه های مالی ، اصناف و بخش تولید را بعهده بگیرد و حتی  این آمادگی

وجود دارد که کاملا در خدمت یک مجموعه بزرگ پولی و اقتصادی و تولید  قرار گیریم و تحت حمایت مجموعه هابه صورت حرفه ای ، تخصصی و نوین اطلاع رسانی را به شکلی علمی و روز آمد به انجام برسانیم.

از همه کسانی که در این مسیر ما را یاری کرده و می کنند، پیشاپیش بی نهایت سپاسگزاریم./

            

 

.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/57.bos