شماره: 464 تاریخ : 1390/03/31-12:00:00

بیمه دانا همایش بازاریابی و فروش بیمه‌های عمر برگزار می کند

سمینار بازاریابی و فروش بیمه‌های عمر با حضور اساتید بازاریابی و فروشندگان حرفه‌ای پنجم تیر ماه در تهران توسط شرکت‌ بیمه دانا و با هدف گسترش هر چه بیشتر بیمه‌های

 

در این سمینار که با حضور بیش از 400 نفر از مدیران صنعت بیمه، کارشناسان و فروشندگان بیمه‌های عمر از سراسر کشور برگزار می‌شود. راهکارهای فروش بیمه‌های عمر و پس‌انداز در راستای اجرای طرح‌های تحول اقتصادی دولت جمهوری اسلامی ایران و با رویکرد گسترش عدالت و رفاه اجتماعی، مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار خواهد گرفت.

همچنین آخرین شیوه‌های فروش بیمه‌ای عمر به صورت علمی ارائه خواهد شد . بیمه‌های عمر و پس‌انداز یکی از عوامل اساسی در توسعه اقتصادی و اجتماعی در کشور است که گسترش هر چه بیشتر آن موجب کاهش فقر، آسیب‌های اجتماعی و جلوگیری از ایجاد تلاطم در خانواده به ویژه در هنگام بروز مشکلات مختلف می‌شود.
بهبود اقتصادی، عدالت اجتماعی، آسایش و آرامش خانواده و حفظ و حراست از سرمایه‌های آیندگان از ثمرات بیمه‌های عمر و پس انداز است و به جرات می‌توان گفت بیمه‌های عمر یکی از بهترین دستاوردهای بشری برای حراست از کیان خانواده به عنوان مهمترین نهاد اجتماعی است.
این سمینار در تهران و در هتل بزرگ فردوسی برگزار می‌شود.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/464.bos