شماره: 508945 تاریخ : 1398/12/13-04:34:29

سخنگوی آتش‌نشانی خبر داد:

40 نفر در آتش‌سوزی ساختمان شهرک صدرا گرفتار شدند

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران، از آتش‌سوزی در یک مجتمع مسکونی 24 واحدی در میدان المپیک و نجات 40 نفر از ساکنان آن خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از جلال ملکی، گفت: ساعت 10:40 سه شنبه یک حادثه آتش‌سوزی در یک مجتمع مسکونی در میدان المپیک، شهرک صدرا به سامانه 125 آتش‌نشانی اطلاع داده شد و با توجه به حساسیت بالای آتش‌سوزی در مجتمع‌های مسکونی، بلافاصله چهار ایستگاه آتش‌نشانی به همراه خودروهای پشتیبانی، تانکر آب و دستگاه‌های تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: محل حادثه یک مجتمع مسکونی 6 طبقه 24 واحدی بود که طبقه منهای یک این ساختمان، کاربری پارکینگ داشت و 5 دستگاه خودرو و 7 انباری به همراه تعدادی دوچرخه و موتورسیکلت در این طبقه وجود داشت.

ملکی ادامه داد: زمانی که نیروهای آتش‌نشانی به محل حادثه رسیدند، تمام این طبقه شعله‌ور شده و آتش به انبارها نیز سرایت کرده بود؛ دود بسیار غلیظی هم به طبقات بالا رفته و رمپ پارکینگ به بیرون متصاعد شده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران بیان کرد: اطلاعات اولیه حاکی از این بود که تعدادی از ساکنان در این ساختمان حضور داشته و در وضعیت ناایمن گرفتار شده بودند که آتش‌نشانان با سرعت وارد عمل شده و با تدبیر عملیاتی، افرادی را که در وضعیت بسیار ناایمنی گرفتار بودند، نجات دادند.

ملکی در پایان گفت: خوشبختانه آتش خاموش شده و نیروهای آتش‌نشانی در حال لکه‌گیری هستند و طی این عملیات بیش از 40 نفر از ساکنان ساختمان از طریق بالابرها خارج شدند و هیچ موردی از مصدومیت گزارش نشد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/40-نفر-در-اتش‌سوزی-ساختمان-شهرک-صدرا-گرفتار-شدند.bos