شماره: 6437 تاریخ : 1391/07/03-09:19:15

40 درصد از ایرانیان کارت بانک صادرات ایران دارند

تهران - خبرگزاری بانک وصنعت: بانک صادرات ایران در راستای ترویج فرهنگ بانکداری الکترونیک تا پایان شهریورماه سال جاری بالغ بر 29 میلیون و500 هزار فقره انواع کارتهای الکترونیکی صادر نموده است .

 

به گزارش بانک و صنعت به نقل از  روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک در راستای رضایت مندی مشتریان و افزایش سطح دسترسی هموطنان به خدمات بانکداری نوین تا پایان شهریور ماه 29 میلیون و 500 هزار کارت الکترونیکی بانکی  را صادر و به متقاضیان تحویل نموده است . از مجموع 5/29 میلیون کارت­های صادره، حدود 21 میلیون فقره سپهر کارت، 7/4 میلیون فقره کارت هدیه و 7/3 میلیون فقره بن کارت صادر و تحویل مشتریان شده است .

بانک صادرات ایران با ارایه انواع کارت­های الکترونیکی، خدمات ویژه ای را به دارندگان این کارت­ها ارایه می دهد و آمار استقبال عمومی از سپهر کارت حاکی از خدمات ویژه و مطلوبی است که هموطنان دارنده این کارت­ها از آن بهره مند می شوند .

گفتنی است استفاده از کلیه خدمات تلفن­بانک، همراه بانک و اینترنت بانک صادرات ، خودپردازها و pos‌ های عضو شتاب از جمله مهمترین خدماتی است که دارندگان سپهر کارت از آن استفاده می کنند.

شایان ذکر است این بانک با برخورداری از 3 هزار شعبه در سراسر کشور، روزانه به طور متوسط 14 میلیون تراکنش مالی را به صورت online‌ انجام می دهد و همچنین تعداد 3 هزار  و 800 دستگاه خودپرداز این بانک به صورت میانگین 2 میلیون و 200 هزار تراکنش مالی موفق مربوط به دارندگان کارتهای این بانک و بانک­های عضو شتاب را با موفقیت انجام می دهند .


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/40-درصد-از-ایرانیان-کارت-بانک-صادرات-ایران-دارند.bos