شماره: 3960 تاریخ : 1390/11/24-12:00:00

گاز 90 درصد مشترک گیلان وصل شد

معاون عمران استاندار گیلان گفت: گاز 90 درصد مشترک گیلان برقرار شده و بقیه نیز تا ظهر امروز وصل می‌شود.

 

 

محمد اکبرزاده با اشاره به آخرین وضعیت تعمیر خط لوله گاز لاکان رشت اظهار داشت:  با تلاش مضاعف کارکنان و متخصصان شرکت گاز، کار تعمیرات به اتمام رسیده و جریان گاز به مبادی ورودی استان آغاز شده است.

وی، با بیان اینکه در حال حاضر 90 درصد مشترکان گیلان گاز دارند، ابراز داشت: 10 درصدی که وصل نشده به دلیل پراکندگی مناطق و اینکه به هنگام مراجعه ماموران شرکت گاز به درب منازل، در خانه نبودند، صورت گرفته است.

این مسئول، از مشترکانی که در منزل نبودند و گاز آنها همچنان قطع است، خواست تا با تلفن امداد گاز تماس بگیرند و هر چه سریع‌تر گاز آنها وصل شود.

وی، درباره برقراری گاز به شهر بندر انزلی، خاطرنشان کرد: انزلی در آخرین خط برقراری گاز قرار دارد و با توجه به  49 هزار مشترک گاز در این شهر، تا ساعت 2 بعدازظهر امروز گاز تمام مشترکان بندر انزلی وصل می‌شود.

اکبرزاده با تاکید بر تعطیلی تمام مقاطع تحصیلی گیلان در نوبت شیفت صبح و عصر امروز، یادآور شد: امروز مدیران و کارمندان یک ساعت دیرتر به سر کار آمدند و یک ساعت زودتر تعطیل می‌شوند.

وی، با بیان اینکه امروز تمام صنایع استان فعال است، خاطرنشان کرد: صنایع در حال حاضر با استفاده از سوخت دوم فعالیت می‌کنند و از ظهر امروز می‌توانند از سوخت اصلی گاز استفاده کنند


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/3960.bos