شماره: 3882 تاریخ : 1390/11/15-12:00:00

برای تعطیلات عید امسال،

27هزار تن گوشت هر کیلو 10 هزار تومان توزیع می شود

رئیس شورای اصناف کشور با بیان اینکه در راستای تنظیم بازار شب عید، افزایش قیمت کالا نداریم، گفت: به زودی 27 هزار تن گوشت قرمز وارداتی با قیمت هر کیلو 9 تا 10 هزار تومان در

به گزارش بانک و صنعت" قاسم نوده فراهانی " در خصوص سیاست اصناف کشور برای تنظیم بازار و مقابله با افزایش قیمت‌ کالاها در آخر سال، اظهار داشت: در روزهای پایانی سال، عرضه و تقاضا نسبت به ماه‌های دیگر تغییرات محسوسی دارد و هر سال به عنوان تنظیم بازار و کنترل قیمت‌ها مراکز عرضه مستقیم کالا با حضور اصناف برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: مبنای تنظیم بازار آخر سال ورود و عرضه کالاها با تخفیف ویژه است که علت آن خرید نقدی کالا توسط مردم است.
رئیس شورای اصناف کشور با بیان اینکه امسال محور اصلی تنظیم بازار استفاده از تولیدات داخلی در همه بخش‌ها است،‌ گفت: از طرفی امسال به همه اصناف تأکید شده که از عرضه کالاهای خارجی جلوگیری شود و در صورت مشاهده با اصناف برخورد می‌شود.
فراهانی خاطرنشان کرد: در صورتی که بازرسان و ناظران این‌گونه کالاهای وارداتی را مشاهده کنند با آنها برخورد می‌شود که در این راستا سال گذشته نیز دو غرفه تعطیل شد.
رئیس شورای اصناف کشور هشدار داد: اگر غیر از کالاهایی که اصناف و اتحادیه‌ها در کمیته کارشناسی منظور کردند، فروشندگان در غرفه‌ها عرضه کنند، حتماً با آنها برخورد قانونی می‌شود.
به گفته فراهانی، امسال افزایش قیمت نداریم و بعضی از کالاها مثل روغن نیز به دلیل افزایش قیمت جهانی، افزایش قیمت دارند.
وی در خصوص قیمت گوشت قرمز، تصریح کرد:این کالا مقداری افزایش قیمت داشته است اما در حال حاضر مقدار زیادی گوشت قرمز در کمرگ وجود دارد که دستور ترخیص آن صادر شده و به زودی در عرضه توزیع قرار می‌گیرد.
فراهانی خاطرنشان کرد: در این راستا 27 هزار تن گوشت قرمز وارد خواهد شد که قیمت آن بین هر کیلو 9 تا 10 هزار تومان خواهد بود.// 


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/3882.bos