شماره: 3869 تاریخ : 1390/11/15-12:00:00

جزئیات گران‌ترین پیش‌فروش مسکن در تهران

این فایل شامل یک پنت‌هاوس 840 مترمربعی در محله زعفرانیه است که سازنده آن هر مترمربع این ملک را 20 میلیون تومان تعیین قیمت کرد.

تهران - خبر گزاری بانک وصنعت : گران‌قیمت‌ترین فایل مربوط به پیش‌فروش مسکن در تهران روز گذشته در سامانه مجازی معاملات ملک، به ثبت رسید.

 به گزارش بانک و صنعت، این پنت‌هاوس در طبقه 14 ساختمانی واقع شده که در حال‌حاضر ساخت آن به مرحله سقف‌زنی طبقه 15 رسیده است و سازنده در جزئیات فایل اعلام کرده است که پنت‌هاوس 20 ماه دیگر آماده تحویل خواهد بود.
جزئیات نحوه پیش‌فروش این پنت‌هاوس که در سایت ایران‌فایل درج شده، نشان می‌دهد در این ملک 4 اتاق خواب وجود دارد و استخر و سونا و جکوزی نیز دارد.
همچنین در فایل مربوط به پیش‌فروش این واحد مسکونی قید شده است: قیمت مترمربعی 20 میلیون تومان به عنوان «قیمت‌نهایی» است.
قیمت کل فروش گرانترین پنت‌هاوس در مرحله پیش‌فروش 16 میلیارد و 800 میلیون تومان تعیین شده است که بنگاه فروشنده این ملک، چنانچه به نرخ مصوب اتحادیه املاک عمل کند و حداکثر یک‌درصد بابت پورسانت انجام معامله از طرفین –خریدار و فروشنده پنت‌هاوس- دریافت کند، حدود 150 میلیون تومان از فروش این ملک، عایدی به دست خواهد آورد.
سطح قیمت‌های پیشنهادی برای پیش‌فروش مسکن در سامانه ایران‌فایل نشان می‌دهد: اغلب واحدهای مسکونی متراژ متوسط مترمربعی بین 2 میلیون تا 2 میلیون و 500 هزار تومان از سوی سازنده‌ها به بازار عرضه می‌شود.همچنین زمان تحویل واحدها نیز اغلب بین 5 تا 10 ماه آینده، اعلام شده است.

 


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/3869.bos