شماره: 3808 تاریخ : 1390/10/30-12:00:00

درخشش بانک قوامین در هفتمین جشنواره برترین های روابط عمومی کشور

هفتمین جشنواره بین المللی برترین های روابط عمومی ایران در سالن همایش های برج میلاد برگزار شد و روابط عمومی بانک قوامین در این جشنواره خوش درخشید.

 

در هفتمین جشنواره بین المللی برترین های روابط عمومی ایران مدیر عامل بانک قوامین به عنوان مدیر ارتباطات گستر و مدیر روابط عمومی جزء هشت مدیر برتر روابط عمومی های کشور انتخاب شدند. علاوه بر آن روابط عمومی قوامین توانست دربخش پژوهش ارتباطی در سطح ملی عنوان روابط عمومی برتر را به خود اختصاص دهد.

 در اولین روز این همایش که با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، جمعی از صاحب نظران و اساتید بر جسته علوم ارتباطات و روابط عمومی در مرکز همایش های برج میلاد بر پا شد؛ بر اساس رأی هیأت داوران هفتمین جشنواره بین المللی برترین های روابط عمومی ، روابط عمومی بانک قوامین در بخش پژوهش در سطح کشور به عنوان روابط عمومی برتر برگزیده شد.

هم چنین مدیر روابط عمومی بانک قوامین جزء هشت مدیر برتر روابط عمومی کشور انتخاب و لوح سپاس وتندیس جشنواره را دریافت نمود. در این جشنواره 150 اثر در 8 رشته عمومی و بخش ویژه به دبیر خانه ارسال شده بود که از این میان تعداد 25 اثر به عنوان آثار بر گزیده انتخاب و مورد تقدیر قرار گرفتند.

در اختتامیه این جشنواره احمدرضا خطیبی مدیر عامل بانک قوامین به عنوان مدیر برتر ارتباط گستر برگزیده شد و لوح سپاس مدیر برتر ارتباط گستر این جشنواره را دریافت نمود. شایان ذکر است که روابط عمومی بانک قوامین چهار سال پی در پی به عنوان روابط عمومی برتر کشور برگزیده شده است.

گفتنی است هفتهمین جشنواره روایط عمومی ها، از تاریخ 17 دی ماه سال جاری آغاز و به مدت سه روز در مرکز همایش های برج میلاد و با حضور بیش از1500 نفر از اساتید، کارشناسان و مدیران عرصه روابط عمومی برگزار شد.

 


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/3808.bos