شماره: 3803 تاریخ : 1390/11/09-12:00:00

شکر ۱۲۰۰ تومان، تخم‌مرغ شانه‌ای ۵ هزار تومان

خبر گزاری بانک وصنعت : معاون بازرسی شورای اصناف با بیان اینکه روزانه 20 هزار بازرسی در کشور انجام می‌شود گفت: قیمت شکر به صورت مصوب باید هر کیلوگرم 1200 تومان فروخته شود و تخم‌مرغ هم با کاهش قیمت به‌ش

 به گزارش بانک و صنعت، معاون بازرسی شورای اصناف با بیان اینکه روزانه 20 هزار بازرسی در کشور انجام می‌شود گفت: قیمت شکر به صورت مصوب باید هر کیلوگرم 1200 تومان فروخته شود و تخم‌مرغ هم با کاهش قیمت به‌شانه‌ای 5 هزار تومان رسیده است.
رضا کرمی  اظهار داشت: روزانه بین 15 تا 20 هزار بازرسی در سطح کشور صورت می‌گیرد و با شایعاتی که درخصوص عدم توزیع کالا مطرح شد این بازرسی‌ها تشدید شد در حال حاضر بازار روان است با فراوانی کالا مواجه هستیم و در خصوص عدم توزیع کالا هم هیچ شکایت و یا دلیل مستندی وجود ندارد.
وی در خصوص افزایش قیمت شکر تا هر کیلوگرم 1700 تومان در بازار اظهار داشت: قیمت مصوب شکر 1200 تومان است و هر گونه افزایش قیمت تخلف محسوب شده و با آن برخورد می‌کنیم.
معاون بازرسی شورای اصناف کشور گفت: تخم‌مرغ با کاهش قیمت به شانه‌ای 5 هزار تومان رسیده است و قیمت آن تصویب شده است.
وی در خصوص عدم توزیع روغن به بنکداران بازار اظهار داشت: الحمد‌الله روغن در بازار زیاد است و انجمن صنایع روغن‌نباتی هم در نمایشگاه‌های عرضه مستقیم بهاره و فروش‌های فوق‌العاده روغن را با قیمت حداقل ده درصد ارزان‌تر عرضه می‌کند.
کرمی گفت: در بازار تخلف هم صورت می‌گیرد و ما منکر تخلف هم نیستیم و به همین دلیل ماهانه 35 هزار شکایت مورد بررسی قرار می‌گیرد.
وی افزود: در صنف پوشاک در دو ماه گذشته 14 هزار بازرسی صورت گرفته و 9 میلیارد ریال جریمه انجام شده است.
معاون بازرسی شورای اصناف کشور گفت: در حال حاضر بازار روان است اما شایعاتی هم وجود دارد ولی ما با شایعات کار نمی‌کنیم چرا که شایعات را دشمن می‌سازد.

 


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/3803.bos