شماره: 3794 تاریخ : 1390/11/08-12:00:00

روابط عمومی و امور بین الملل شرکت ارتباطات زیرساخت

مرکز پاسخ گویی شرکت ارتباطات زیر ساخت راه اندازی شد

مشتریان خدمات دیتای شرکت ارتباطات زیرساخت که دارای قرارداد مستقیم با این شرکت هستند ، با تماس با شماره 42811 در هر ساعتی از شبانه روز ، امکان پیگیری مشکلات احتمالی خطوط ا

 

به گزارش روز شنبه ایرنا و به نقل از دفتر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت ارتباطات زیرساخت ، مهندس'حسن کریمی' مدیر کل مهندسی عملیات شبکه دیتا این شرکت با اعلام این مطلب افزود:این مرکز با هدف اجرای بهینه موافقتنامه سطح خدمات (SLA) خدمات دیتا و باهدف بهبود پاسخگویی و افزایش رضایتمندی مشتریان شرکت ارتباطات زیرساخت راه اندازی شد.

وی افزود: این شرکت با راه اندازی مرکز پاسخگویی پنج شماره ای 42811 ، ضمن ارتقای وضعیت پاسخگویی به مشتریان،امکان پیگیری وضعیت ارتباطات دیتای شرکت های طرف قرارداد را فراهم کرده است .

کریمی در ادامه گفت: مرکز پاسخ گویی خدمات SLA شرکت ارتباطات زیرساخت به صورت شبانه روزی از طریق شماره تلفن 42811 پاسخ گوی مشترکین سرویسهای دیتا است.

مدیر کل مهندسی عملیات شبکه دیتا شرکت ارتباطات زیرساخت افزود: باتماس مشترک ، به صورت خودکار ، بر اساس شرایط SLA اقدام می شود و مواردی که افت کیفیت و یا قطعی احتمالی ناشی از افت کیفیت سیستمهای فنی شرکت ارتباطات زیرساخت باشد، براساس مفاد SLA و موارد مربوط به جرایم اقدام می شود.

وی تصریح کرد: پیش از این، ارایه خدمات برای پیگیری شبانه روزی وضعیت ارتباطات و رفع خرابیهای احتمالی ، با اختصاص چند خط تلفن معمولی انجام می شد ، اما هم اکنون با استفاده از این سامانه پنج شماره ای و باتوجه به ضبط تمامی مکالمات ، اقدامات فنی و پیگیریهای بعدی نیز با شرایط بهتری امکان پذیر خواهد شد


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/3794.bos