شماره: 3754 تاریخ : 1390/11/05-12:00:00

توزیع کنندگان ایترنت پروانه خود را تمدید کنند

مدیرکل صدور پروانه سرویس های ارتباطی و فناوری اطلاعات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از توزیع کنندگان و عرضه کنندگان خدمات اینترنت خواست ، پروانه خود را تمدید کنن

به 'گزارش بانک و صنعت به نقل از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی،'حسین صمیمی' اعلام کرد: براساس ضوابط و دستورالعمل‌های اجرایی مربوط به صدور پروانه توزیع کنندگان اینترنت (ISDP) و عرضه کنندگان خدمات اینترنت (ISP)، دارندگان پروانه موظف هستند تا یک ماه قبل از پایان اعتبار پروانه، درخواست تمدید پروانه خود را به رگولاتوری ارایه کنند.

وی افزود: تمامی شرکت های دارای پروانه که اعتبار پروانه آنها رو به پایان است، باید پس از تکمیل مدارک مورد نیاز و با درخواست رسمی برای انجام فرآیند مربوط به تمدید پروانه به مناطق هفتگانه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی مراجعه کرده تا فعالیت‌های اجرایی آنها دچار وقفه نشود.

صمیمی گفت: به منظور حمایت از فعالیت شرکت های دارای پروانه و جلوگیری از فعالیت شرکت های غیرمجاز، شرکت های ISDP باید از عقد قرارداد ارایه خدمات پهنای باند به شرکت های ISP که پروانه معتبر ندارند، خودداری کنند.

مدیرکل صدور پروانه سرویس های ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری، موافقتنامه صادره از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برای شرکت های دارای پروانه را از مدارک لازم برای ارایه پهنای باند توسط شرکت های ISDP عنوان کرد و گفت: شرکت های ISDP نباید خارج از سقف تعیین شده در موافقتنامه، پهنای باند ارایه کنند.

صمیمی تصریح کرد: شرکت های توزیع کننده اینترنت ISDP موظف هستند درعقد قراردادهای خود و اصلاح قراردادهای جاری ملاحظات ذکر شده را با دقت و جدیت رعایت کنند و درصورت عدم اجرای مفادی که به آن اشاره شد، تمامی مسئولیت ها به عهده شرکت خواهد بود.  


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/3754.bos