شماره: 3725 تاریخ : 1390/11/01-12:00:00

لایحه بودجه هزار میلیارد تومانی سال ۹۱ نصف جهان تقدیم شورا شد

لایحه بودجه هزار میلیارد تومانی سال ۹۱ شهر از سوی دکتر سقاییان نژاد شهردار اصفهان به شورای اسلامی شهر به ‌منظور بررسی و تصویب تقدیم شد .

به گزارش روز شنبه بانک و صنعت، بودجه سال ۹۱ شهرداری اصفهان طی۷۰ جلسه شامل کارگاه های تخصصی، تلفیق و نهایی و ۲۷۰۰نفر – ساعت کار کارشناسی با مشارکت و همکاری معاونان شهردار، شهرداران مناطق، مدیران عامل سازمان ها و سایر مدیران و کارشناسان شهرداری تهیه و تدوین شد. 
 بودجه نقدی سال 91، ۵۷۵ میلیارد تومان و بودجه غیر نقدی ۴۲۵ میلیارد برآورد شده است.
این بودجه بر اساس برنامه پنج ساله شهرداری اصفهان (اصفهان ۹۵)، نظرسنجی های به عمل آمده در گستره مناطق و محلات شهر، میزان تحقق بودجه سال ۹۰ و شرایط اقتصادی و اجتماعی کشور و شهر تنظیم شده است.
همچنین توجه به اجرای قانون هدفمند سازی یارانه ها و عدالت اجتماعی در توزیع منابع و امکانات سطح شهر، استفاده از نتایج نظر سنجی ها،تهیه ،تدوین و تحلیل آمار و اطلاعات، توجه به حمل و نقل و ترافیک شهری و بهبود محیط زیست از جمله مشخصات و ویژگی های بودجه سال ۹۱ شهرداری اصفهان می باشد.

شهرداری اصفهان  در پایان این مراسم در کنفرانس خبری در جمع خبرنگاران به جزئیات بودجه 90پرداخت که گزارش تکمیلی بزودی از همین رسانه منتشر می شود.

 

 


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/3725.bos