شماره: 3707 تاریخ : 1390/10/28-12:00:00

در دنیای فناوری و دیجیتال

افزایش محتوا با نسل جدید تلفن همراه

از راه رسیدن شبکه های نسل چهارم تلفن همراه موجب افزایش شدید به اشتراک گذاری محتوا در اینترنت خواهد شد.

به گزارش بانک و صنعت  به نقل از بلومبرگ، کاربران این شبکه های پرسرعت می توانند به راحتی انواع عکس و ویدیو و صوت را با حجم و کیفیت بالا در سایت های مختلف ، شبکه های اجتماعی، وبلاگ ها و ... به اشتراک بگذارند.
اووف سورنسن یکی از مدیران آی بی ام بر این باور است که توانایی این شبکه ها برای مدیریت آنی حجم زیادی از اطلاعات نقطه عطفی در به اشتراک گذاری محتوا در فضای مجازی به وجود خواهد آورد و افزایش پهنای باند به معنای محتوای طولانی تر و با کیفیت تر خواهد بود.
بر همین اساس پیش بینی می شود امکانات و قابلیت های تازه ای برای به اشتراک گذاری محتوا به شبکه های اجتماعی ، وبلاگ ها و وب سایت ها اضافه شود و به خصوص وب سایت های خبری و شبکه های تلویزیونی از این قابلیت سود ببرند.
پخش زنده ویدیویی یک رویداد مهم با استفاده از دوربین گوشی هوشمند بر روی اینترنت و برای دیگر کاربران یکی از این قابلیت هاست که تاکنون به علت ظرفیت محدود شبکه های نسل دوم و سوم به سادگی ممکن نبوده است.
ارائه گسترده خدمات نسل سوم تلفن همراه از اواخر سال 2013 آغاز می شود. اما از هم اکنون ارائه این خدمات در کشورهای شرق آسیا و به خصوص کره جنوبی و ژاپن آغاز شده است.
بدیهی است که به غیر از مردم صاحبان مشاغل تجاری هم از این امکانات برای تبلیغات و بازاریابی به طور گسترده سود خواهند برد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/3707.bos