شماره: 3695 تاریخ : 1390/10/28-12:00:00

مدیران شرکت حفاری شمال از دستگاه مدرن دریایی دیدن کردند

مدیر عامل ، رئیس هیات مدیره و دیگر اعضاء هیئت مدیره شرکت حفاری شمال ، دستگاه حفاری سحر1 مورد بازدید کردند .

 
 
به گزارش بانک و صنعت، در  این بازدید که با حضور مدیر عامل و اعضاء هیئت مدیره بر روی دستگاه حفاری سحر1 انجام شد ، مسئول HSE دستگاه توضیحات ایمنی را ارائه و پس از تکمیل نمودن فرم ایمنی بازدید آغاز شد .
در این بازدید مهندس خادمی مدیر عامل شرکت حفاری شمال توضیحات جامعی از شرایط فنی ، نحوه کارکرد ، نام سازنده ، چگونگی بهره برداری و امتیازات اینگونه موتورها و ماشین آلات دستگاه را ارائه نمود و در ادامه این بازدید یک روزه که عصر همانروز به پایان رسید ، اعضاء هیات مدیره ضمن اظهار خرسندی و رضایت از انجام این پروژه عظیم ملی ، اظهار نمودند حفاری شمال و دیگر شرکتهای ایرانی باید روند ورود اینگونه دستگاهها به کشور و همچنین توسعه خود در بخش دریارا ادامه دهند تا توانایی ایران در تولید و برداشت از مخازن مشترک و دیگر مخازن افزایش یابد .
خادمی در حاشیه این بازدید و در پاسخ به سئوال خبرنگار شرکت حفاری شمال اظهار داشت : هم اکنون مذاکرات لازم در خصوص خرید چند دستگاه حفاری دریایی و خشکی را در دستور کار داریم که در صورت تامین منابع مالی ،حفاری شمال این امکان را دارد تا در مدت زمان کوتاهی نسبت به ساخت و ورود دستگاهها اقدام نماید.
وی در پایان خاطر نشان کرد:این دستگاه مدرن دریایی که پس از 28 سال اولین دستگاه ملکی جدید است که وارد ایران شده ، آماده استقرار در منطقه مورد نظر برای حفاری می باشد.  

URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/3695.bos