شماره: 3676 تاریخ : 1390/10/27-12:00:00

مجری امریکایی:

جهان سرانجام دربرابر صهیونیسم می ایستد

مجری شبکه رادیویی مستقل امریکا تصریح کرد جنگ افروزیهای آمریکا و رژیم صهیونیستی به علت شصت و پنج درصد دخایر نفت خام جهان در خاورمیانه است اما بزودی تمامی جهان علیه ا

به گزارش بانک و صنعت، این مجری امریکایی گفت   ایران پس از انقلاب به هیچ کشور دیگری حمله نکرده است، اما امریکا و اسرائیل دائماً در حال حمله به دیگران بوده اند  و لذا ایران تهدید برای جهان نیست بلکه امریکا و اسرائیل تهدید اصلی برای کل دنیا هستند.
 مجری برنامه رادیویی مستقل در امریکا  با اعلام این مطالب در خصوص دستاوردهای هسته ای ایران و  گزارشهای آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره برنامه هسته ای ایران گفت، نکته اساسی در رابطه با  اخرین گزارش این است که هیچ سند قطعی مبنی بر انحراف برنامه هسته ای ایران به سوی اهداف نظامی در آن وجود ندارد. این گزارش  به صراحت اعلام  کرده است ایران   سوخت هسته ای  در اختیار خود را   که بعضا  انرا  تولید کرده، به سوی اهداف نظامی سوق نداده است.
 وی افزود، علت تأکید مجدد من بر این حقیقت این است که شما این گونه اخبار را از شبکه های رسمی و بزرگ تلویزیونی یا رادیویی در امریکا نخواهید شنید، زیرا آنان صرفاً بر نکات منفی این گزارش تأکید می کنند.
وی افزود، شیمون پرز، رئیس اسرائیل گفته است   ایران قادر خواهد بود  ظرف فقط چند ماه، سلاح هسته ای بسازد و از همین رو احتمال حمله نظامی به این کشور  بسیار زیاد شده است.
 آنان (اسرائلی ها و غیرهم) تلاش دارند مطالبی را از گزارش آژانس استفاده کنند که اصولاً در آن وجود ندارد.
وی تأکید کرد، شبیه سازی رایانه ای، سلاح یا جنگ افزار محسوب نمی شود. بسیاری از دانشگاه ها در سراسر جهان در دانشکده های فیزیک خود، چنین تحقیقات هسته ای و شبیه سازی های رایانه ای را انجام می دهند و هیچ کس به آنان اعتراضی نمی کند، زیرا حقیقتاً هیچ دلیلی وجود ندارد که برویم و آنان را بکشیم.
صدها کشور جهان تحقیقات در رابطه با انرژی هسته ای و حتی سلاح های هسته ای دارند، اما این صرفاً فرضیه علمی است و با در دست داشتن یا تولید سلاح هسته ای کاملاً فرق می کند.
از همین رو استدلال امریکا و اسرائیل برای حمله به ایران کاملاً توخالی و پوچ است. این در حالی است که ما می دانیم ایران تهدیدی برای جهان نیست.
وی افزود، پیش از این نیز امریکا و اسرائیل برای حمله به دیگر کشورهای جهان از جمله عراق به مدارک دروغین و اتهامات وجود سلاح های کشتار جمعی تمسک جسته اند. وی افزود از همین رو، باید تأکید کنم که ایران تهدید نیست؛ بلکه امریکا و اسرائیل تهدید هستند. امریکا و اسرائیل به بهانه های واهی و دروغین دائماً در حال حمله به دیگران اند. همه این حملات در حقیقت برای اشاعه دمکراسی یا سرنگون کردن دیکتاتورها نیست، بلکه به این علت است که شصت و پنج درصد از تمامی دخایر نفت خام جهان که به راحتی در دسترس قرار دارد، در خاورمیانه است. وی افزود، بزودی تمامی جهان متحد خواهند شد و به امریکا و اسرائیل خواهند گفت، ما دیگر در برابر فشارها و زورگویی های شما ساکت نخواهیم نشست، زیرا ما ظلم و خوکامگی را از نازی ها (ی آلمان) نپذیرفتیم و اکنون نیز از «صهیونیستها» نخواهیم پذیرفت.
وی در خاتمه افزود:  شرکت های بزرگ و بانک های عظیم در پشت پرده ی این ماجراها هستند. آنان نه تنها کالاهایی تولید می کنند که ظرف دو سال خراب می شود تا شما بار دیگر مجبور به خرید آن شوید، بلکه آنان حاضرند تمامی جهان را منفجر کنند و به آتش بکشند تا در این پروسه نیز برای خود سود و منفعت به دست آورند. آنان سلاح و تجهیزات نظامی می سازند و می فروشند، و پس از نابود کردن هر کشور، وسایل لازم را برای بازسازی آن نیز می فروشند و در هر صورت سودهای کلانی نصیب خود می کنند. آنان ابتدا خانه شما را نابود می کنند و سپس به شما وام (با بهره بالا) می دهند تا آن را دوباره بسازید. به همین دلیل است که هر پنجاه الی صد سال، یک جنگ تمام عیار جهانی برپا می شود.

مجری این برنامه رادیویی مستقل تأکید کرد، ایران به هیچ کشور دیگری حمله نکرده است، اما اسرائیل و امریکا همواره در حال حمله به سایر کشورها و مردم هستند. وی خطاب به  مردم آزاد اندیش جهان گفت بروید و ببینید امریکا و اسرائیل تا کنون به چند کشور در جهان حمله کرده اند و سپس نگاه کنید از سال 1979 میلادی، و این تاریخ را به خاطر بسپارید، که ایران به جمهوری اسلامی تبدیل شد تاکنون ایران به کدام کشور حمله کرده است؟ وی افزود ما در پایگاه اینترنتی خود مقاله ای منتشر کرده ایم که فهرست تمامی کشورهای مورد تهاجم امریکا و اسرائیل را آورده ایم.

اما ایران صرفاً از خود در برابر تهاجم بیگانگان دفاع کرده و به هیچ کشوری حمله نکرده است. ایران صرفاً به موضاعات داخلی خود و آنچه به خودش مربوط می شود پرداخته و کاری به کار دیگران نداشته است. وی در خاتمه افزود، مشاهدات من نشان می دهد که استدلال امریکا و اسرائیل درباره  تهدید هسته ای بودن ایران در مردم تأثیر کافی و تحریک کننده نداشته است، به خصوص که دروغ های امریکا در رابطه با سلاح های کشتار جمعی عراق، پیش از اشغال این کشور نیز اکنون برای همگان آشکار شده است. مردم امریکا به محض شنیدن این اتهامات به ایران از سوی دولت امریکا می گویند، وای بار دیگر این اتهامات شروع شد و دولت امریکا می خواهد، به صرف ادعای اسرائیل، فرزندان بیشتری از ما (خانواده های امریکایی) را به جنگی دیگر بفرستد تا آنان تکه تکه  و به خاک خون کشیده شوند.

 


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/3676.bos