شماره: 3672 تاریخ : 1390/10/26-12:00:00

نفت جی طی 2هفته آینده وارد بورس تهران می شود

معاون شرکت بورس اوراق بهادار تهران گفت: نفت جی پس از گذراندن مراحل پذیرش و ارایه امیدنامه خود وارد تالار شیشه ای می شود.

 

به گزارش روز دوشنبه بانک و صنعت ،علی صحرایی اظهار داشت: پیش بینی می شود ، نفت جی ظرف دو هفته آینده شرایط ورود به بورس تهران را به دست آورد.
وی درخصوص عرضه سهام شرکت نفت و گاز پارسیان در بورس تهران افزود: مدارک شرکت نفت و گاز هنوز در دستورکار هیات پذیرش قرار دارد.
 
مدیر بازار شرکت بورس با اشاره به روند رو به رشد بازار سهام در روزهای اخیر خاطر نشان کرد: خوشبختانه بازار بعد از افت و خیزهای فراوان، به ثبات نسبی رسیده است.

وی دلایل روند صعودی بورس تهران را تثبیت نوسانات بازارهای موازی همچون بازار ارز و سکه عنوان کرد و گفت : افزایش نرخ دلار و احتمال نرخ سود بانکی باعث شده است تا بخشی از سرمایه ها وارد بازار سرمایه شود.معاون شرکت بورس، با تاکید بر جذابیت قیمت ها در بازار سهام اظهار داشت: قیمت های کنونی بازار، با توجه به کاهش شاخص در هفته های گذشته، موقعیت جذابی را برای سرمایه گذاران برای خرید سهام فراهم کرده است.
 
وی اضافه کرد: هم اکنون بازار سرمایه، بهترین مکان برای سرمایه گذارانی است که نگاهی میان و بلندمدت به بازار دارند، است. صحرایی، شرکت های در شرف ورود به بازار سهام را بالغ بر هفت شرکت عنوان کرد و گفت: علاوه بر شرکت نفت جی و شرکت کارت اعتباری ایران کیش، مهم ترین شرکت هلدینگ که تا پایان سال در صورت موفقیت در هیات پذیرش، عرضه آن انجام خواهد شد، شرکت نفت و گاز خلیج فارس خواهد بود.  
استودیو بورس در روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته، از ساعت 10:05 تا 10:45 دقیقه، به بررسی آخرین تحولات بازار سرمایه ایران می پردازد.

علاقه مندان می توانند این برنامه را در ساعات یاد شده، از رادیو اقتصاد بر روی موج اف ام ردیف 98 مگاهرتز دریافت کنند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/3672.bos