شماره: 3667 تاریخ : 1390/10/25-12:00:00

مدیر عامل ایران خودرو

تولید خودرو با استاندارد یورو 4

در راستای تمرکز بر تولید خودروهای کم مصرف و سازگار با محیط زیست و بهره‌مندی از سوخت‌های جایگزین، خودروهای مطابق با استاندارد یورو 4 در هفته جاری با حضور مقامات بلند پایه

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از ایکوپرس، همزمان با هفته هوای پاک، نخستین خودروهای تولید شده از محصولات ایران خودرو با استاندارد یورو 4 معرفی می شوند.
دراین مراسم خودروهایی مانند پژو 207 آی، پژو 206 صندوق دار وی 8، سورن ای ال ایکس، سمند میکرو هیبرید، دنا و رانا با استاندارد یورو 4 به نمایش در می آید.
به گفته جواد نجم الدین، مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو در سه ماهه نخست سال 91 برنامه ارتقای استاندارد محصولات به یورو 4 مطابق زمان بندی اجرایی خواهد شد.
وی افزود: در حال حاضر نیز تولیدات نمونه و آزمایشی محصولات پژو 206 ، 207 آی، تندر 90 و سورن با استاندارد یورو 4 امکان پذیر است.
وی تصریح کرد: تجهیز تمام محصولات این شرکت به سیستم ترمز ضد قفل و کیسه هوا از مهمترین اقدامات ایران خودرو در جهت ارتقای کیفیت و ایمنی محصولات بوده است.
وی افزود: تولید انبوه خودرو رانا از سال آینده آغاز می‌شود و این خودرو استاندارد زیست محیطی یورو 4 را تامین می کند.
وی تاکید کرد: در سال آینده مراحل انبوه سازی دیگر محصول جدید و لوکس این شرکت به نام دنا با استاندارد زیست محیطی یورو 4 نیز آغاز می شود و مطابق برنامه ریزی انجام شده ارائه محصول فوق به بازار از اواخر سال آینده پیش بینی می‌شود.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/3667.bos