شماره: 3664 تاریخ : 1390/10/25-12:00:00

مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه خبرداد:

فولاد مبارکه لوح سپاس سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی را کسب کرد

لوح سپاس و تندیس هفتمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی به شرکت فولاد مبارکه اهدا شد و روابط عمومی فولاد مبارکه توانست در زمینه‌ی برنامه ریزی ارتباطی و شرکت دوستدار رواب

 

به گفته صانعیان این سمپوزیوم که روزهای 18 و 19 دیماه در محل مرکز همایشهای برج میلاد تهران برگزار شد،

وی افزود عنوان اثر برتر در خصوص"برنامه ریزی ارتباطی" در میان بیش از 200 سازمان دولتی و خصوصی با رای هیئت داوران به مدیریت روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه تعلق گرفت.

 

مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه در ادامه اظهار داشت در این سمپوزیوم از20 مدیر ارشد ارتباط‌ گستر و 25 مدیر برتر در بخش‌های برنامه‌ریزی ارتباطی، پژوهش ارتباطی، مدیریت راهبردی روابط، خلاقیت و نوآوری، ارتباطات الکترونیک، اطلاع‌رسانی، تکریم ارباب رجوع، مهندسی فرهنگی و ارتباطات رسانه‌ای تقدیر به عمل آمد.

 صانعیان افزودسمپوزیوم بین المللی روابط عمومی به صورت دوسالانه و با اهدافی نظیر  «ارتقای بینش، دانش و توسعه مهارت دست‌اندرکاران روابط عمومی‌ها»، «ایجاد رقابت سالم و رشد حوزه‌های علمی و تئوری روابط عمومی»، «نمایش دستاوردها و فعالیت‌های روابط عمومی‌ها در قالب نمایشگاه» و «نوآوری علمی و کمک به جنبش نرم‌افزاری در حوزه روابط عمومی» برگزار می‌گردد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، نایب رییس مجلس شورای اسلامی، اساتید و متخصصان بین المللی و پژوهشگران حوزه ارتباطات و روابط عمومی و نیز مدیران و کارشناسان روابط عمومی سازمان‌های مختلف کشور حضور داشتند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/3664.bos