شماره: 3648 تاریخ : 1390/10/24-12:00:00

راه‌اندازی شبکه رادیویی تأمین اجتماعی

مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی با تکذیب خبر بعضی از رسانه‌ها و سایت های خبری مبنی بر خداحافظی از سازمان تأمین اجتماعی، بر عزم جدی مدیران سازمان بر تلاش بیشتر به منظور ارتقاء کیفیت خدمات به بیمه شدگان

.مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی برتاسیس شبکه مستقل رادیویی برای مخاطبان این سازمان تاکید کرد.

 به گزارش روز شنبه بانک و صنعت ،رحمت‌الله حافظی در دیدار با معاون صدای رسانه ملی و توافق بر تأسیس شبکه مستقل رادیویی برای مخاطبین سازمان تأمین اجتماعی، ضرورت استفاده از ظرفیت رسانه ها به ویژهرسانه ملی را مورد تأکید قرار داد.
وی افزود: در شرایطی که فضای رسانه ای کشور به دلیل بعضی بداخلاقی ها و تولید اخبار کذب و التهاب آفرین در بعضی از رسانه ها و سایت های خبری، تلاش های صورت گرفته را نادیده گرفته و موجب تشویش اذهان عمومی می شوند، استفاده از ظرفیت رسانه های با اخلاق و مردمی مانند رسانه رادیو می تواند بستر فرهنگی مناسبی را برای خدمت رسانی بهتر نهادها و دستگاه های اجرایی و حاکمیتی فراهم آورد.
حافظی با اشاره به تلاش های صورت گرفته در یک سال گذشته در سازمان تأمین اجتماعی، توسعه زیرساخت های این سازمان را از اولویت های اصلی مدیران سازمان بیان کرد و افزود: از سال آینده با راه اندازی مرکز فن آوری اطلاعات تأمین اجتماعی، بخش عمده ای از خدمات سازمان به صورت غیر حضوری انجام می پذیرد.
مدیرعامل تأمین اجتماعی با اشاره به اینکه این سازمان برای معرفی خدمات، وظایف، اهداف و تکالیف خود در سه حوزه بیمه ای، سلامت و اقتصادی و معرفی طرح های توسعه ای و انتقال مطالبات ذی نفعان اجتماعی خود به تصمیم سازان و مدیران سازمان نیاز به یک رسانه فراگیر دارد، اظهار امیدواری کرد: راه اندازی شبکه رادیویی ویژه حوزه رفاه و تأمین اجتماعی بخش عمده ای از نیازهای فرهنگی مخاطبین این سازمان را پوشش دهد.
حافظی ضمن تکذیب خبر بعضی از رسانه ها و سایت های خبری مبنی بر خداحافظی از سازمان تأمین اجتماعی، بر عزم جدی مدیران سازمان بر تلاش بیشتر به منظور ارتقاء کیفیت خدمات به بیمه شدگان تأکید کرد و از رسانه ها درخواست کرد در انتشار اخبار، موازین اخلاقی و حرفه ای را با توجه به شرایط حساس کنونی که دشمنان قصد ایجاد التهاب و برهم زدن آرامش جامعه را دارند، بیش از گذشته رعایت نمایند.
در این دیدار محمد حسین صوفی معاون صدای رسانه ملی با اشاره به گستره خدمات سازمان تأمین اجتماعی که 40 درصد جمعیت کشور را شامل می شود، نیاز مخاطبین این سازمان به برنامه های متنوع اطلاع رسانی را یادآور شد.
وی افزود: رسانه رادیو به عنوان یک رسانه فراگیر و مردمی، آمادگی دارد در خصوص فرهنگ سازی و اطلاع رسانی به مخاطبین این سازمان برنامه ریزی نماید.
صوفی گفت: مجموعه تأمین اجتماعی به عنوان یک نهاد فرا سازمانی که در حوزه های مختلف اقتصادی، اجتماعی و سلامت خدمات شایان توجهی را به جامعه هدف خود ارائه می دهد، نیازمند طراحی و ایجاد ساز و کار مناسب در حوزه اطلاع رسانی متناسب با مأموریت های سازمانی خود است.
به گفته صوفی، رسانه باعث می شود مردم با آشنایی نسبت به حقوق خود از خدمات با کیفیت تری برخوردار شوند که این مهم با ارتباط متقابل مخاطبین و ارائه کنندگان خدمت از طریق رسانه اختصاصی امکان پذیر می شود.
معاون صدای رسانه ملی با اشاره به برنامه های توسعه ای سازمان صدا و سیما افزود: در حال حاضر 20 شبکه رادیویی در این سازمان فعال هستند که برنامه ریزی های مناسبی برای توسعه شبکه های جدید با توجه به ایجاد زیرساخت های مناسب در بخش های فنی صدا و سیما، صورت گرفته است.
در این جلسه مقرر شد تفاهم نامه تأسیس شبکه رادیویی ویژه حوزه رفاه و تأمین اجتماعی در روز چهارشنبه 28 دی ماه در سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و باحضور مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی نهایی شود.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/3648.bos