شماره: 3626 تاریخ : 1390/10/20-12:00:00

چهارمین جلسه کمیته املاک و ساماندهی شعب پست بانک برگزار شد

چهارمین جلسه کمیته املاک و ساماندهی شعب پست بانک ایران با حضور رئیس و اعضای این کمیته بمنظور بررسی پیشنهادها و درخواست های واحدهای اجرائی و ستادی بانک برگزار شد.

 

  به گزارش بانک و صنعت به نقل از  اداره کل حوزه مدیریت؛ در ابتدای این جلسه علی نعمتی عضو هیات مدیره و رئیس کمیته املاک و ساماندهی شعب بانک با تاکید بر اجرای سیاست گذاری ها و الزام همسویی تمامی واحدها با رویه های تعیین شده برای پیشبرد اهداف بانک اظهار داشت: توفیقات و دستاوردی امروز، مرهون اهتمام و پشتکار مجموعه مدیران و کارکنان بوده و برای رسیدن به پله های ترقی و صعود به قله های موفقیت، نیاز به تقویت روحیه همکاری و تعلق و تعصب سازمانی آنان امری ضروری است.
وی افزود: مشارکت عمومی و ترویج فرهنگ همدلی و همراهی با سیاستها مهمترین عامل پیشرفت هر سازمان است، خوشبختانه با برگزاری جلسات مقدماتی، زمینه تعامل و هماهنگی اعضاء‌ و ارکان کمیته عالی املاک و ساماندهی شعب بانک با کارگروه ها و کمیته های استانی فراهم شده که با تدوین و ابلاغ آئین نامه ها و تدوین شرح وظائف، کارها براساس چارچوپ و ضوابط تعیین شده در مسیر سیاست ها و برنامه ها دنبال و پیگیری می شود.
نعمتی تصریح کرد: ایجاد کمیته های تخصصی و ارائه نظرات کارشناسی و توجیهات فنی در حوزه های مختلف زمینه تسهیل و تسریع در تصمیمات کلان را برای مدیران استراتژیک فراهم و عامل پویایی و افزایش راندمان و بهره وری را به همراه خواهد داشت.
رئیس کمیته املاک عنوان کرد: دبیرخانه این کمیته با هر یک از کارگروههای تخصصی جلسات مستمر خود را براساس درخواستها و پیشنهادهای مطروحه دنبال و نتایج تصمیمات را به دبیرخانه مرکزی کمیته عالی املاک و ساماندهی شعب ارسال می نمایند.
عضو هیات مدیره تاکید کرد: هر یک از اعضای ‌کمیته مرکزی و استانها باید در تصمیم‌ گیری پیرامون جابجائی، ترهین، ساماندهی و بهسازی شعب، ایجاد پایگاههای شبانه روزی 24×7 نهایت دقت را داشته و صرفه و صلاح و چشم انداز توسعه ای بانک از را هر حیث مورد توجه ویژه قرار دهند .
تاکید بر اجرای الگوهای استاندار بهسازی، ترهین، جابجائی شعب و ایجاد شعب شبانه روزی 24×7، بررسی فنی درخواست های افزایش تعداد دستگاه های خودپرداز شعب و دفاتر، ایجاد فضای مناسب جهت استفاده جانبازان از دستگاه های خودپرداز شعب و دفاتر و همچنین بررسی درخواست های مدیریت های شعب استانها و مناطق تهران، اطلاعیه ها و ابلاغیه های بانک مرکزی در زمینه های مرتبط از مهمترین مصوبات و تصمیمات این جلسه بود.



URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/3626.bos