شماره: 3622 تاریخ : 1390/10/20-12:00:00

در هفتمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی ها

روابط عمومی موسسه مالی و اعتباری مهر موفق به دریافت تندیس طلایی شد

,در هفتمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی ها، روابط عمومی موسسه مالی و اعتباری مهر در بخش برنامه ریزی ارتباطی به عنوان روابط عمومی برتر انتخاب و موفق به کسب تندیس طل

 در هفتمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی ها که با حضور مهندس باهنر نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، دکتر تقی پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، اساتید و کارشناسان داخلی و خارجی و مدیران روابط عمومی های بخش های دولتی و خصوصی سراسر کشور برگزار شد، با رای هیات داوران، روابط عمومی موسسه مهر در بخش برنامه ریزی ارتباطی برگزیده و موفق به کسب تندیس طلایی از این مراسم شد  .

در این مراسم اساتید مبرز و صاحبنظران حوزه ارتباطات اجتماعی از داخل و خارج از کشور به ایراد سخنرانی پرداخته و مطالب خود را در جهت بهبود و ارتقای جایگاه روابط عمومی در داخل سازمانها و نزد افکار عمومی ارائه کردند  .

هفتمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی با ۴ هدف «ارتقای بینش، دانش و توسعه مهارت دست‌اندرکاران روابط عمومی‌ها»، «ایجاد رقابت سالم و رشد حوزه‌های علمی و تئوری روابط عمومی»، «نمایش دستاوردها و فعالیت‌های روابط عمومی‌ها در قالب نمایشگاه» و «نوآوری علمی و کمک به جنبش نرم‌افزاری در حوزه روابط عمومی» و با شعار روابط عمومی سرآمد و سرآمدی در روابط عمومی آغاز به کار کرد.

در این جشنواره 150 اثر در 8 رشته اطلاع رسانی، برنامه ریزی ارتباطی، مدیریت راهبردی، پژوهش ارتباطی، ارتباطات الکترونیک، ارتباطات رسانه ای، مهندسی فرهنگی و فعالیت های ارتباطی متناسب با سال جهاد اقتصادی با هم به رقابت پرداختند که با رای هیات داوران هفتمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی، 25 اثر به عنوان آثار برگزیده انتخاب و مورد تقدیر قرار گرفتند.

در حاشیه این سمپوزیوم نمایشگاهی از عملکردها و برنامه های سازمانها و نهادها برپا بود که مورد اقبال شرکت کنندگان در این مراسم قرارگرفت.

URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/3622.bos