شماره: 348939 تاریخ : 1397/02/26-11:58:57

360 دانش آموز خراسان جنوبی از شعب تأمین اجتماعی بازدید کردند

آخرین مرحله از بازدیدهای دانش آموزی از شعب بیمه ای با حضور دو گروه از دانش آموزان هنرستان پسرانه نمونه البرز و دبیرستان دخترانه عفاف شهرستان بیرجند، استان خراسان جنوبی به پایان رسید .

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل ازروابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، مجید درویشی مدیرکل تأمین اجتماعی خراسان جنوبی در جریان بازدید دانش آموزان از مراکز تأمین اجتماعی خراسان جنوبی، گفت: اجرای این طرح از جمله برنامه‌های سازمان برای رفع معضلات و مشکلات جامعه هدف شامل کارگر، کارفرما و بازنشسته است.

وی ادامه داد: طی بررسی‌های انجام شده از سوی سازمان تأمین اجتماعی در سال‌های گذشته بسیاری از مشکلات جامعه هدف بر اثر نا آگاهی نسبت به قوانین تأمین اجتماعی بوده است.

درویشی  با بیان اینکه متاسفانه اقشار مختلف جامعه اطلاعات کامل بیمه‌ای ندارند، افزود: سعی شده با ورود و بازدید دانش آموزان مدارس و دانشگاه‌ها بتوانیم اطلاعات بیمه‌ای افراد را در آینده افزایش دهیم.
وی با اشاره به اینکه نکته که تا کنون بیش از 360  دانش آموز از مراکزبیمه ای در شهرستانهای بیرجند، طبس، قاین، فردوس، بشرویه و نهبندان بازدید کرده اند گفت: درهمین راستا نیز کارشناسان خبره اداره کل نیز با حضور در مدارس برای آشنایی بیشتر دانش آموزان با تأمین اجتماعی به ارائه مطالب و مفاهیم بیمه ای پرداخته اند که به شکر خدا مورد استقبال نیز واقع شده است .
مدیرکل تأمین اجتماعی خراسان جنوبی در پایان اظهار داشت: چنانچه در جامعه ما آشنایی و آموزش مرتبط با صنعت بیمه از سنین پایین و در مقاطع تحصیلی ابتدایی آغاز شود، هنگام بزرگسالی و در جریان فعالیت اجتماعی و اقتصادی  نیاز به انوع بیمه و پوشش هایی متنوع آن نهادینه شده و فرد به خوبی نیاز بیمه ای خود را در مقاطع مختلف زندگی احساس می کند.
محمد رضا با اطمینان، رئیس سازمان دانش آموزی خراسان جنوبی نیز در خصوص این بازدیدها اظهار کرد: سازمان دانش آموزی به عنوان یک نهاد عمومی غیر دولتی که برخی از فعالیت‌های وزارت آموزش و پرورش را متولی است تا کنون اقدامات ارزنده‌ای را بر اساس نیاز جامعه انجام داده است.
وی با بیان اینکه یکی از وظایف سازمان دانش آموزی افزایش سطح اجتماعی دانش آموزان است، گفت: آشنایی با صنعت بیمه و کارآفرینی نیز یکی از بحث‌های عرصه اجتماعی است که دانش آموزان با ورود در این عرصه با مزایای صنعت بیمه و کارآفرینی آشنا می‌شوند.
رئیس سازمان دانش آموزی خراسان جنوبی ادامه داد: اجرای این طرح تا کنون بازتاب بسیار خوبی داشته است و بر اساس فرم‌های نظر سنجی دانش آموزان استقبال خوبی از این طرح کرده‌اند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/360-دانش-اموز-خراسان-جنوبی-از-شعب-تامین-اجتماعی-بازدید-کردند.bos