شماره: 3542 تاریخ : 1390/10/17-12:00:00

یازدهمین گردهمایی سراسری مدیران اعتبارات و تجهیز منابع بانک انصار برگزار شد

یازدهمین گردهمایی سراسری مدیران اعتبارات و تجهیز منابع بانک انصار با حضور قائم مقام و مدیران اعتبارات و تجهیز منابع بانک انصار در شهر مقدس مشهد برگزار شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از اداره تبلیغات و اطلاع رسانی بانک انصار، یحیی فروتن قائم مقام بانک انصار طی سخنانی با تاکید بر موضوع نظارت کامل بر روی تسهیلات اعطایی گفت: تقویت مهارت تخصصی مسئولین اعتبارات و دانش فنی ایشان در این حوزه باید جدی گرفته شود و اشراف اطلاعاتی بر کلیه امور منابع و مصارف و بروز بودن آن و همچنین نحوه تشکیل پرونده تسهیلاتی در شعب به لحاظ اطلاعات فردی و اعتبارسنجی به سلامت فرآیند نظام بانکی از جمله تسهیلات اعطایی کمک می کند.
وی افزود: کارکنان نقش بسیار مهمی در توجیه مشتریان در هنگام اعطای تسهیلات به طرح ها و نحوه اعطای آن دارند و این امر می تواند از طریق نرم افزارهای مختلف اطلاع رسانی صورت گیرد.
در ادامه، حسین مجاهدی معاون اعتبارات و تجهیز منابع بانک انصار به ارایه گزارش در خصوص آخرین وضعیت منابع و مصارف و معوقات بانک در مقایسه با سال قبل پرداخت و بر رعایت دقیق ضوابط و مقررات مندرج در بسته سیاستی سال 1390 ابلاغیه بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در بخش منابع و مصارف تاکید کرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به توسعه خدمات الکترونیکی بانکی در میان مشتریان گفت: اعتبارسنجی از متقاضیان تسهیلات باید دقیق باشد و در این راستا بانک برنامه های مختلفی برای کنترل و نظارت هر چه بیشتر بر تسهیلات اعطایی در دست تدوین و اجرا دارد که برنامه ریزی برای کاهش معوقات یکی از آن هاست.
گزارش اقدامات انجام شده در راستای بازاریابی و مدیریت ارتباط با مشتریان، تاکید بر اصول مشتری مداری و نهادینه کردن آن در سطح شعب به منظور کسب رضایت مندی مشتریان، برنامه های در دست اقدام جهت نظرسنجی مشتریان به صورت غیرحضوری و ارزیابی عملکرد شعب در امر رعایت اصول مشتری مداری، برنامه های در دست اجرا در خصوص تفکیک مشتریان ویژه و طبقه بندی و نحوه ارایه خدمات به آن ها از جمله مباحثی بود که معاون اعتبارات و تجهیز منابع بانک انصار به آن پرداخت.
 
اداره تبلیغات و اطلاع رسانی بانک انصار
 

URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/3542.bos