شماره: 3505 تاریخ : 1390/10/13-12:00:00

یک خواسته به حق از دولت،

همه بازنشسته ها بیمه طلایی شوند

طرح بیمه طلایی فرهنگیان و بازنشسته ها از سال گذشته در وزارت آموزش و پرورش کلید خورد و مورد استقبال گسترده مشمولان طرح قرار گرفت، حرکت خوب و شایسته ای که حاجی بابایی ، پایه گذار آن بود.

به گزارش بانک و صنعت، در باره بیمه طلایی همین قدر باید گفت که بیمه شده برای هزینه های درمانی خود هیچ سقف مشخص و معینی ندارد ، به عنوا ن نمونه برای برخی از بیماران فرهنگی 70 تا 90 میلیون تومان هزینه درمان پرداخت شده است.

اکنون که طرح با موفقیت و شایستگی در قشر فرهنگیان کشور در حال اجرا است،  بسیاری از بازنشسته ها خواستار گسترش دامنه اجرای این طرح خوب برای همه قشرهای بازنشستگان هستند.

خبرنگاران بانک و صنعت و نشریه واکنش که در میان بازنشسته های کشوری در باره این طرح نظرات آن ها را جویا شدند، بدون استثنا همه آن ها تاکید بر اجرای همگانی طرح برای این زحمتکشان جامعه دارند . بازنشسته ها بخش های دولتی اظهار می دارند، اگر دولت دهم و شخص رئیس جمهوری چنین کاری را صورت دهد، خدمت بزرگی به اقشار بازنشستگان انجام داده است و هرگز این خدمت فراموش نمی شود.بازنشسته های چند اداره دولتی در راهروهای سازمان تامین اجتماعی به خبرنگاران ما گفتند: با دریافتی های 500 هزار و 600هزار تومان و هزینه های مداوم و مستمر درمانی و عمل های جراحی پرهزینه و خدمات سنگین دندانپزشکی و امثال آن به علت کهولت سنگین ، توان مالی آن ها پاسخگو نیست ، اما با بیمه طلایی می توانند بخشی از هزینه های درمانی را به زخم های دیگر زندگی شان بزنند.

بعضی از این عزیزان اعتقاد دارند، دولت به جای افزایش حقوق ها، این نوع خدمات را ارایه بدهد تا خانواده های بازنشسته نفس راحتی بکشند.

رسالت رسانه ها انعکاس این گروه از مسایل است و ما نیز به عنوان رسانه ای که خود را در خدمت جامعه می بیند، این خواسته به حق را بازگو می کنیم به امید آنکه این طرح در مورد همه بازنشسته های کشوری به مورد اجرا گذاشته شود.

سازمان بازنشستگی و افراد بازنشسته چنانچه در این باره نظری دارند، با ما تماس بگیرند.

 


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/3505.bos