شماره: 3500 تاریخ : 1390/10/12-12:00:00

معاون خدمات پس از فروش سایپا

سایپاخدمات جدیدارائه می کند

سایپا یدک در راستای ارائه خدمات بهتر به مشتریان طرح سرویس های ادواری را که سبب افزایش کارایی و نگهداری مطلوب تر خودروها می شود برای کلیه خودرو های گروه X10، تیبا و ریو به

ه گزارش خبرگزاری بانک و صنعت  به نقل از شرکت خودروسازی سایپا، مهندس روزبهانی معاون خدمات پس از فروش سایپا یدک با تاکید بر اهمیت طرح سرویس های ادواری گفت: با اجرای این طرح که برای خودرو های گروهX100 ( سایپا 132، سایپا 131، سایپا 141 ، سایپا 111) تیبا و ریو به اجرای در می آید ضمن افزایش راندمان عملکردی خودرو و تنظیم میزان آلاینده های خروجی از موتور ، هزینه های مربوط به نگهداری و تعمیرات خودرو را تا حد زیادی کاهش داده و با جلوگیری از بروز ایرادات فنی امکان استفاده خودرو برای مشتری را بدنبال خواهد داشت.
وی گفت: علاوه براین اجرای این طرح بدلیل انجام برخی عملیات پیشگیرانه و ایمنی ، بازدیدها و تعویض روغن موتور ، فیلتر روغن در موعد مقرر و استفاده از قطعات شرکتی و استاندارد متناسب با موتور خودرو تاثیر بسیار زیادی در خدمات رسانی در سایر سرویس ها خواهد داشت .
وی با اشاره به این مطلب گفت سرویس های ادواری و انجام آن موجب ایجاد فرصت های کسب و کار جدید برای نمایندگان خواهدشد. لذا ارائه کیفیت خدمات مطلوب و مورد انتظار مشتری ، انجام خدمات در حداقل زمان و جلب رضایت حداکثری مشتریان ، از جمله مواردی هستند که بی شک تحقق آنها توسط نمایندگی های مجاز، توسعه کسب و کار آنان را در پی خواهد داشت.
وی تصریح کرد: سرویس ادواری به سرویس هایی اطلاق می گردد که در آنها بخش های مشخص شده توسط نمایندگیهای مجاز سایپا مورد بازدید قرارگرفته و تنظیمات ، تعمیرات و پیشگیری های لازم قبل از بروز ایراد در خصوص آنها انجام می پذیرد.
مهندس روزبهانی یادآور شد: طی این سرویس ها ، روانکارهای اصلی خودرو همچون روغن موتور و گیربکس که تاثیری مستقیم بر عملکرد قسمتهای اصلی اعم از موتور و گیربکس و افزایش طول عمر قطعات آن دارد، مطابق با ضوابط فنی اعلام شده از سوی شرکت سایپا، مورد بازدید قرار گرفته و در صورت نیاز با روانکارهای استاندارد خودرو تعویض می گردند.
مهندس روزبهانی همچنین اظهار داشت: مشتری برای مدیریت زمان و هزینه های خودرو خود به نمایندگی های مجاز مراجعه می نماید تا ضمن گرفتن خدمات ارزان ،مدت زمان کمتری را برای خدمات صرف نماید که اگر این سرویس در مراکز غیرمجاز و توسط افراد غیرمتخصص صورت پذیرد ،خسارت قابل توجهی به مجموعه موتور و سیستم انتقال قدرت وارد می نماید.بنابراین توجه به سرعت در ارائه سرویس های دوره ای، داشتن جایگاه سرویس سریع (Quik Service) ضرورتی انکار ناپذیر در جذب مشتریان برای دریافت این نوع خدمات می باشد که در آن مشتریان علاوه بر گرفتن خدمات تخصصی با اقلام استاندارد ،زمان و هزینه خود را مدیریت خواهند نمود.
 


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/3500.bos