شماره: 3497 تاریخ : 1390/10/12-12:00:00

در دنیای فناوریو دیجیتال

تولیدات گوشی های جدید سامسونگ و htc

برخی منابع از تولید گوشی هوشمند جدید Radiant در شرکت HTC و Mandel در شرکت سامسونگ خبر داده‌اند که قرار است این دو گوشی هوشمند طی یک ماه آتی به نمایش درآیند.

به گزارش بانک و صنعت  به نقل از الکترونیستا، "پائول توروت" یکی از صاحب‌نام‌ترین کارشناسان گوشی‌های هوشمند ویندوزی در جهان همچنین توضیح داد که به همراه این  دو محصول گوشی هوشمند ویژه‌ای از سوی شرکت نوکیا عرضه خواهد شد که Ace نام دارد و به احتمال قوی سومین گوشی هوشمند ویندوزی نوکیا یا به عبارت دیگر Lumia 900 است.
هر سه گوشی یاد شده از شبکه مخابراتی LTE مبتنی بر فناوری 4G پشتیبانی می‌کنند و قرار است که تا نیمه نخست سال 2012 میلادی به دست کاربران جهانی برسند.
گوشی هوشمند Ace نوکیا پیش از دو گوشی یاد شده وارد بازار می‌شود و تاریخ ورود آن به بازار 18 مارس اعلام شده است. این در حالی است که دو گوشی Radiant شرکت HTC و  Mandel سامسونگ نیز با فاصله زمانی کمتر از یک ماه عرضه می‌شوند.
این طور که گزارش‌های منتشر شده نشان می‌دهد، هر سه محصول یاد شده مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوزفون ساخته شده‌اند که امکان ارتقا سیستم‌عامل آن‌ها به نسخه Tango ویندوز فون نیز وجود دارد. 
 


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/3497.bos