شماره: 3496 تاریخ : 1390/10/12-12:00:00

فولاد مبارکه اصفهان سازمان دانشی برتر ایران

در چهاردهمین دوره جایزه سازمان دانشی برتر آسیا که برای نخستین بار در کشور برگزار شد ، فولاد مبارکه موفق به راه‌یابی به مرحله نهایی سازمان های دانشی برتر آسیا شد.

مرتضی طلایی معاون تکنولوژی شرکت در مصاحبه ای ضمن اعلام خبر فوق افزود: این جایزه برای اولین بار در ایران با حضور 30 شرکت ایرانی توسط دانشگاه صنعتی شریف به نمایندگی از سازمان MAKE   جهانی برگزار گردید و طی سه مرحله؛ ارزیابی اظهارنامه، بازدید از شرکت و ارزیابی نهایی در حضور داوران، فولاد مبارکه به عنوان سازمان دانشی برتر کشور انتخاب و به جایزه دانشی آسیا در سال 2012 راه یافت.

مرتضی طلایی معاون تکنولوژی فولاد مبارکه گفت: برخی از معیارهای عمده انتخاب سازمان برتر دانشی عبارتند از: ایجاد و حفظ فرهنگ دانش محور سازمانی، توسعه توانمندیهای کارکنان دانش محور، توانمندی توسعه و ارائه خدمات / محصولات و راهکارهای دانش محور، توانمندی مدیریت و بیشینه سازی ارزش و سرمایه‌های فکری سازمان، ایجاد و حفظ محیط تعاملی برای به اشتراک گذاری دانش، ایجاد و حفظ یک سازمان یادگیرنده، توانمندی مدیریت دانش مشتریان به منظور خلق ارزش و سرمایه‌های فکری سازمان و مدیریت دانش سازمانی به منظور خلق ارزش برای سهامداران/ ذینفعان.

شماری از برندگان جایزه سازمان برتر دانشی در آسیا در سال 2011 شرکت‌های پوسکو و سامسونگ کره جنوبی، زیمنس چین، تویوتا موتور اندونزی، شرکت مهندسی تاتا استیل هند، WOODS BAGOT   استرالیا و ... بوده‌اند.

در مراسم پایانی این جایزه که در مرکز همایش‌های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار گردید، دکتر فروزنده معاون رئیس جمهور در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی با اشاره به سند چشم‌انداز بیست ساله کشور، سه شاخص روشن؛ جایگاه اول علمی و فناوری، جایگاه اول اقتصادی و تقویت هویت ایرانی و اسلامی را مورد اشاره قرار داده و تولید دانش و علم را الزامی در تحقق این چشم‌انداز دانست.

ایشان با تقدیر درخصوص برگزاری این جایزه و تبریک به شرکتهای برگزیده، آمادگی دولت در پشتیبانی از این فرایند را مورد تأکید قرار داد.

در پایان ضمن تبریک این موفقیت به همه کارکنان شرکت، امیدواریم بتوانیم هر روز عمیق‌تر به عنوان سازمان دانش محور و یادگیرنده به تأثیرگذاری خود در صحنه کشور عزیزمان ادامه دهیم.

 


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/3496.bos