شماره: 348 تاریخ : 1390/03/24-12:00:00

برگزاری جشنواره‌های گردشگری در فصل تابستان

برگزاری برنامه‌های فرهنگی به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت گردشگران فصل تابستان، در دستور کار ستادهای تسهیلات سفر استان‌های کشور قرار گرفته است.

برگزاری جشنواره‌های گردشگری، فرهنگی و هنری، بخشی از طرح «سفرهای تابستانه 90» به شمار می‌آید که از روز نخست تیرماه تا 31 شهریور‌ماه در سطح کشور به اجرا در خواهد آمد.

طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته با برگزاری جشنواره‌های فرهنگی، هنری، مسابقات، موسیقی محلی، جنگ شادی و نیز برپایی نمایشگاه‌های صنایع‌دستی در تمامی استان‌های کشور، فضای مفرح و با نشاطی ویژه گردشگران تعطیلات تابستانی فراهم خواهد شد.

بنابراین تصمیم آنچه به طور جدی از سوی ستاد تسهیلات سفر استان‌های کشور در دستور کار قرار می‌گیرد؛ برپایی حداقل یک جشنواره و یا نمایشگاه مرتبط با صنعت گردشگری است که با اطلاع‌رسانی و تبلیغات موثر و نیز درج آن در تقویم ستاد مرکزی، در خدمت گردشگران فصل تابستان قرار می‌گیرد.

طبق طرح «سفرهای تابستانه 90»، استان‌های جنوبی موظف هستند با همفکری و تلاش تمامی اعضای ستاد تسهیلات سفرهای استان، برنامه‌ریزی جهت برگزاری برنامه‌های فرهنگی و نیز افزایش جذب گردشگر را در دستور کار قرار دهند.

رعایت شئونات اسلامی و نیز حفظ حرمت و ارزش‌های ماه مبارک رمضان در ایام فصل تابستان از نکات مهم و لازم‌الاجرا در تمامی برنامه‌های فرهنگی در دست برنامه‌ریزی از سوی ستادهای سفر استانی است.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/348.bos