شماره: 3436 تاریخ : 1390/10/08-12:00:00

مدیریت شعب بانک قرض الحسنه مهر اصفهان:

خدا را شاکر هستم که در یک بانک بدون ربا مشغول کار هستم

وی تصریح کرد که منابع این بانک در اصفهان بیش از 600میلیارد ریال است که مقداری زیادی از آن پول خود مردم است که نزد بانک به عنوان قرض الحسنه امانت گذاشته شده است.

مدیریت شعب بانک قرض الحسنه مهر اصفهان گفت: تا کنون به 30هزار خانواده نیازمند تسهیلات قرض الحسنه پرداخت شده است.

به گزارش بانک و صنعت، فقیهی با بیان این نکته که بانک قرض الحسنه مهر صرفاتسهیلات بدون سود و قرض الحسنه پرداخت می کند اظهار داشت بانک مهر یک بانک اعتقادی و ارزشی است.

 رئیس شعب بانک مهراصفهان افزود در طی چهار سال گذشته استقبال بسیار خوبی از بانک قرض الحسنه مهر شده است و امید است با شناخت بیشتر مردم از این بانک ،بانک بتواند در سطح بین الملی کار کند و گره گشای افراد نیاز مند باشد.

فقیهی اشاره ای هم به ادغام صندوق مهر امام رضا(ع) و بانک مهر کرد و ابراز امیدواری نمود که با انجام این امر بتوان قدمهای محکمتری در خصوص اشتغال و ازدواج جوانان انجام داد.

وی با ابراز خوشحالی از اینکه در بانک مهر مشغول خدمت است گفت:خدا را شاکر هستم که در یک بانک بدون ربا مشغول کار هستم.

ایشان در بخشی دیگر مصاحبه ضمن بیان این نکته که تاکنون 23 شعبه این بانک در استان اصفهان مشغول فعالیت است خبر از افتتاح سالانه 10 شعبه جدید در استان اصفهان داد.

فقیهی در پایان ضمن دعوت از سرمایه داران و خیرین برای مشارکت ذر این امر خیر و پر برکت از مسئولین درخواست کرد تا در خصوص جذب منابع مالی بیشتر به این بانک کمک کنند.

 


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/3436.bos